FANDOM

SIP-t M200 to pistolet pojawiający się w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

OpisEdytuj

Pistolet ten jest bardzo skuteczną bronią, głównie z powodu dużej prędkości wylotowej pocisku oraz potężnego kalibru .45. Poza wysokimi obrażeniami pistolet charakteryzuje się niezawodnością oraz celnością, co czyni go bardzo uniwersalną bronią dodatkową. Mankamentem broni jest cena pistoletu i stosunkowo ograniczona dostępność, na uwagę zasługuje fakt, że można do niego zamontować tłumik oraz ulepszenia. Pistolet ten ma również dosyć krótki zasięg, nawet jak na broń krótką, co ogranicza jego możliwości w walce na otwartym terenie.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Wysokie obrażenia
  • Wysoka celność
  • Niezawodność
  • Niewielka waga

Wady WadyEdytuj

  • Wysoka cena
  • Ograniczona dostępność
  • Mały magazynek
  • Krótki zasięg

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Broń stworzona w 1975 roku,SIP-t M200 lecz ciągle popularna na całym świecie. Magazynek niewielkiej pojemności, ale niezawodny mechanizm. Drugą z zalet jest możliwość korzystania z nabojów Kora o dużej mocy.”

CNM Czyste NieboEdytuj

„Ten model, skonstruowany w 1975, jest wciąż popularny na całym świecie. Ma niewielki magazynek, za to mechanizm spustowy działa jak w szwajcarskim zegarku. Kolejną zaletą jest potężna amunicja Colt kalibru .45.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Ta broń, jedyny istniejący masowo produkowany model znanego na całym świecie pistoletu, zdobyła sławę dzięki znakomitej ergonomii i celności, a chociaż jej magazynek jest stosunkowo mały, rekompensuje to potężna amunicja i mechanizm działający jak szwajcarski zegarek. Niektórzy uważają, że SIP-t M200 to najlepsza masowo produkowana broń palna kalibru .45ACP na świecie, posiada ona wielu zwolenników wśród doświadczonych stalkerów i najemników.”

Występowanie2 WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

Znani posiadaczeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Po modyfikacji w ZP można strzelać seriami trzech nabojów.
  • Jedna z dwóch broni szwajcarskiej produkcji, druga to SGI 5k.
  • W rzeczywistości jest to dość kosztowny pistolet, którego nawet armia amerykańska nie mogła przyjąć do użytku.