FANDOM

Serbin jest liderem Ekologów na usługach Najemników w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Jego tożsamość jest niejednoznaczna i podana jest drobna szczegółowość - prawdopodobnie pracuje dla konkurencyjnego instytutu badawczego w porównaniu do innej frakcji Ekologów. Wątpliwe jest, by miał doświadczenie w Strefie, gdyż wszędzie towarzyszy mu bardzo duży oddział Najemników. Zależało mu na dostaniu się do Laboratorium X-8 i zdobyć dokumenty potwierdzające działalność Grupy w Zonie.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Serbin pojawia się tylko raz, po tym jak wspomniano go w innych PDA Najemników podczas gry (mówiono o nim jako "tajemniczy przedstawiciel"). Po tym, jak Major Diegtiariow pomoże Garriemu w wydostaniu się z kontraktu, aby dostać się do PrypeciGarri skontaktuje się z Majorem Diegtiariowem z informacją, że Najemnicy spotkają się z pracodawcami w samym Prypeciu w określonym czasie. Major Diegtiariow dzieli się z Pułkownikiem Kowalskim tą informacją, wtedy otrzymał SWDm-2 i kazał mu zabić Szakala lub Serbina, zanim ten ostatni zdoła przekazać kluczowe karty niezbędne do wejścia do Laboratorium X-8. Podczas transakcji Najemnicy pod dowództwem Szakala przeczesują teren aby sprawdzić, czy jest czysto. Wtedy na miejsce przychodzi Serbin ze swoimi dwoma pomocnikami. Transakcja jednak nie dochodzi do skutku i kończy się śmiercią zarówno Szakala, jak i Serbina, po tym wydarzeniu Najemnicy wpadają w panikę i zaczynają uciekać.

Serbin nosi kombinezon SSP-99M co pomaga odróżnić go od jego najemnych pomocników ubranych w podobne kombinezony, jeśli spotkanie nie odbyło się w nocy, jednak największą wadą Serbina jest to, że jest on jedyną osobą na spotkaniu nie posiadającą broni, jego pistolet jest zawsze schowany w kaburze. Kombinezon wydaje się dawać mu większy opór niż zwykły strój Ekologów, ponieważ podobnie jak Szakal, jedynym sposobem, aby rzetelnie go zabić, jest trafienie go w głowę.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe jest użycie RPG-7u - może być to lepszym pomysłem gdyż niektórzy Najemnicy również je mają.
  • W przeciwieństwie do Szakala, Serbin jest łatwy do zidentyfikowania - jest przywódcą trzyosobowego oddziału Ekologów, którzy biorą udział w spotkaniu i może zostać trafiony prosto w głowę gdy wychodzi na otwartą przestrzeń.
  • Czerwona Karta Serbina nie jest potrzebna, aby pobrać wszystkie informacje z Laboratorium X-8 i jego karta jest niewystarczającą przez co Najemnicy nie byliby w stanie uzyskać dostępu do X-8. Jednak odblokowuje ona bardzo dobrze zaopatrzoną zbrojownię w środku, dając graczowi ogromny zapas lekarstw i amunicji do dalszej wędrówki.
  • Serbin jest bardzo popularnym ukraińskim nazwiskiem.
  • Nosi nazwisko siedemnastowiecznego kozaka, jednego z czołowych współpracowników Bogdana Chmielnickiego, pułkownika Iwana Serbina.
  • Prawdopodobnie Serbin to nie jest pseudonim, tylko jego prawdziwe nazwisko.

Galeria Galeria Edytuj