FANDOM

Asystent Siemienow jest członkiem frakcji Ekologów i zastępcą Profesora Krugłowa (jeśli umrze) w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opis w grzeEdytuj

„Asystent naukowo-badawczy w laboratorium polowym. Brak szczegółowych danych.”

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Siemienow jest kolejnym naukowcem w Mobilnym Laboratorium i asystentem Profesora Sacharowa, choć w grze pojawia się tylko wtedy, gdy Profesor Krugłow zginie.

Według Profesora Sacharowa, Siemienow był kiedyś jego uczniem na studiach, w jego klasie zajmującej się eksperymentami z genomem.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

„Poznaliśmy się z Siemienowem jeszcze na uniwersytecie, gdzie miałem wykłady z genetyki - był moim studentem. W ten sposób zostałem jego naukowym zwierzchnikiem. Wtedy jeszcze odsłanianie tajemnicy modyfikacji genomu znajdowało się w powijakach.”
— Profesor Sacharowo Siemienowie
Asystent Siemienow jest postacią zastępczą dla Profesora Krugłowa, jeśli Krugłow zginie w Dziczy podczas walki z Najemnikami Wilczarza. Podobnie jak Krugłow, będzie towarzyszył Naznaczonemu w dokonywaniu pomiarów wokół Jantaru. Jednakże jest on wyposażony tylko w typowy strój Ekologa SSP-99, dając mu mniejszą ochronę niż Krugłowowi który nosi SSP-99M.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Jeśli Naznaczony wstąpi do Wolności, to kiedy opuści Bunkier, Siemienow zacznie strzelać w jego stronę. Jest to spowodowane tym, że Ekolodzy i Wolność nie są ze sobą w najlepszych stosunkach.
  • Jeśli Krugłow przeżyje, Siemienow się nie pojawi.
  • Siemienow zostanie wspomniany przez Sacharowa, jeśli Naznaczony podejmie się zadania polegającego na przyniesieniu części ciała Snorka.