FANDOM

Sierżant Szliaczin jest martwą postacią pojawiającą się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Sierżant Szliaczin był członkiem załogi "Ogończa 1" podczas Operacji "Tor Wodny". Helikopter rozbił się na lądowisku, otoczonym polem minowym. Początkowo przeżył katastrofę, niestety nikt nie wiedział, że pole jest zaminowane, w wyniku czego Szliaczin przypadkowo nadepnął na minę i został wysadzony w powietrze. Jego ciało leży na środku pola minowego niedaleko Ogończy 1.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Ta postać nie ma żadnej roli w fabule pomimo tego, że od czasu do czasu jest wspominany przez innych Stalkerów, gdy zostaną zapytani, czy w okolicy widzieli żołnierzy. Czasami opowiedzą na temat Ogończy 1 i powiedzą, że jeden z żołnierzy wysadził się.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Interesujące jest to, że sierżant przeszedł znaczną odległość bez wdepnięcia w najbliższą minę i tylko on zginął. Prawdopodobnie Wojskowi posiadali wykrywacze min, dzięki którym udało im się przejść przez pole bez szwanku.
  • Pomimo tego, że Szliaczin został wysadzony w powietrze przez minę, jego ciało jest nienaruszone, a wszystkie kończyny są na miejscu, chociaż logicznie musiał stracić nogę. Prawdopodobnie programiści nie chcieli tworzyć oddzielnego modelu dla tej postaci.