FANDOM

Skład to lokacja w grze sieciowej w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Informacje ogólneEdytuj

W rzeczywistości jest to przerobiony Skład. Ustawienie obiektów wewnątrz budynku zostało zmienione, dodano podziemia, a także dwa małe hangary na krawędziach mapy. Lokacja jest bardzo rozpoznawalna i łatwo ją poznać gdyż większość rzeczy nie została zmieniona. 

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Część ogromnego wysypiska, na które po katastrofie w 1986 przywieziono góry radioaktywnych śmieci, takich jak rozlatujące się dźwigi czy sprzęt komputerowy. Można tu znaleźć resztki starych budynków użytkowych i ogromny hangar. Niedaleko znajduje się wejście do Zony i można znaleźć wiele artefaktów. To właśnie dlatego stalkerzy zjawiają się tu w poszukiwaniu łatwej zdobyczy.”

CNM Czyste NieboEdytuj

„Część ogromnego, cuchnącego złomowiska, na którym po katastrofie w 1986 r. pozostawiono góry radioaktywnych odpadów, pełnego rozpadających się dźwigów i rozmaitego sprzętu. Inne miejscowe atrakcje to walące się budynki i wielki hangar. Bliskość wejścia do Zony i stosunkowa obfitość artefaktów przyciąga tu stalkerów nastawionych na łatwy zarobek.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Część olbrzymiego wysypiska śmieci, gdzie po katastrofie w 1986 roku wyrzucono sterty odpadów radioaktywnych. Pełna jest rozpadających się dźwigów i różnego sprzętu. Inne atrakcje to stare, zniszczone budynki i wielki hangar. Bliskość Kordonu i dość duża liczba artefaktów przyciąga stalkerów żądnych łatwych łupów.”

  • Lokacja ta uległa stosunkowo niewielkim zmianom, bardzo łatwo ją rozpoznać na podstawie wyglądu tego samego miejsca z trybu jednoosobowego.
  • W plikach gry pierwszej części serii można znaleźć opis tej lokacji[1].

Galeria GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Plik: ui_st_mapdesc.xml, <string id="ui_map_desc_mp_garbage_large">