FANDOM

„Razem z kumplem mieliśmy skład tu, niedaleko parkingu, gdzie las jest gęstszy. Wydawało się, że to idealne miejsce. Ale niedawno dziki sobie je upatrzyły na legowisko i nie możemy się tam dostać.”
— Wilk
Skład Wilka to lokacja pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Przed powstaniem Zony była to zwyczajna polana w lesie. W okolicach roku 2012 w tym miejscu Wilk ze swoim kolegą założyli tutaj Skład w którym przechowywali artefakty oraz inne łupy, które przynosili z wypraw. Niestety niedługo potem podczas ich nieobecności założyły tu legowisko dziki jednocześnie odcinając przyjaciół od zgromadzonych zapasów.

OpisEdytuj

Jest to niewielka polana w miejscu gdzie las jest gęstszy. Sam skład to dwie drewniane skrzynie, które znajdują się pod zawalonym drzewem. Na terenie zalęgły się dwa dziki. Znajduje się tu też ciało bandyty, który zginął tu zaskoczony przez dziki. Prawdopodobnie próbował obrabować stalkerów.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Naznaczony przybywa do tego miejsca na zlecenie Wilka, który polecił mu wyeliminować dziki, dzięki czemu mógłby powrócić do składu. Bohater zabija oba stworzenia, a następnie wraca po nagrodę.

Powiązane zadaniaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

W jednej ze skrzyń można znaleźć Meduzę, dodatkowo w ciele bandyty można znaleźć podstawowe przedmioty takie jak jedzenie, apteczki, bandaże, czy amunicję. Może mieć on również namiary na schowek.

  • Zwłoki bandyty pozostaną tu już na zawsze.
  • Skład znajduje się podejrzanie blisko posterunku wojskowego. Gdyby nie krzaki można by było utrzymywać kontakt wzrokowy z patrolującymi teren żołnierzami.
  • Wilk w żaden sposób nie zareaguje na okradzenie jego składu.
  • Wilk nigdy już nie korzysta z tego miejsca.

Galeria GaleriaEdytuj