FANDOM

Sklep Spożywczy to obiekt w Prypeci, występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Historia Edytuj

Przed katastrofą sklep był użytkowany przez mieszkańców miasta, po ewakuacji Prypeci miejsce to pozostało opuszczone. Po roku 2006 lokacja ta okazjonalnie była zajmowana przez niewielkie grupy Stalkerów lub mutanty, nigdy jednak nie pełniła żadnej strategicznie ważnej roli.

Opis Edytuj

Jest to mały sklep po zachodniej stronie miasta. Wokół betonowego budynku znajduje się sporo wolnej przestrzeni, dzięki czemu można łatwo dostrzec potencjalnych przeciwników. Major Diegtiariow podczas drugiego przybycia do Prypeci zostanie poinformowany przez Pułkownika Kowalskiego, że wartownik zaginął w akcji. W sklepie, na tyłach, znajduje się Kontroler, którego bohater będzie musiał zlikwidować, aby móc dokonać pełnej infiltracji obiektu. Poza tym nie ma tu innych zadań związanych z tym miejscem. Do znalezienia również nie jest zbyt wiele. Na terenie sklepu znajduje się wyrzutnia rakiet, rzadki model RPG-7u, z kilkoma granatami OG-7V.

Zadania Edytuj

Bohater musi odnaleźć zaginionego Porucznika Stecenko, którego ostatnia znana pozycja to sklep spożywczy w Prypeci. Zwiadowca dokonywał rekonesansu, następnie kontakt z nim został przerwany, od tamtego czasu jego los był nieznany. Protagonista dociera do miejsca docelowego, gdzie znajduje żołnierza, który nie zachowywał się normalnie, w wyniku czego popełnia samobójstwo za pomocą swojego AKM-74/2U, jak się okazało, za jego dziwnym zachowaniem stał Kontroler. Po likwidacji mutanta i złożeniu raportu zadanie kończy się powodzeniem.

Przedmioty Edytuj

W sklepie nie ma zbyt wielu cennych rzeczy, można jednak odnaleźć na tyłach wyrzutnię RPG-7u oraz kilka sztuk amunicji, a także elementy wyposażenia martwego Wojskowego. Poza tym nie ma tam nic wartościowego.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • To dziwne, że Wojskowi zdecydowali się wysłać porucznika w pojedynkę wiedząc jak niebezpiecznym obszarem jest Prypeć.
  • Kontroler pojawia się dopiero po śmierci wartownika.

Galeria Galeria Edytuj

WarzywniakEdytuj

PiwnicaEdytuj

W rzeczywistościEdytuj