FANDOM

Snajper Wolności to postać występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Przebywa na wieży strażniczej strzegąc Bazy Wojskowej przed nieproszonymi gośćmi, takimi jak oddział Powinności pod dowództwem Czachy. Prawdopodobnie został wyznaczony na swoje stanowisko przez Łukasza, więcej o nim nie wiadomo.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Jest jednym ze strażników Bazy Wolności. Stoi na południowo-zachodniej wieży. To on zauważył oddział Powinności dowodzony przez Czachę na farmie i nie pozwolił im dotrzeć do bazyCzacha wysłał jednego ze swoich ludzi do muru bazy, aby ją zniszczyć. Saper zdołał zainstalować dynamit, ale nie miał czasu, aby go aktywować gdyż snajper go zabił. Czacha może poprosić Naznaczonego o zabicie tego snajpera, a następnie zacznie atakować bazę, by zabić obecnego w bazie przywódcę WolnościŁukasza.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Naznaczony rozpocznie zadanie, snajper natychmiast zacznie strzelać do Czachy, w związku z czym powinien się śpieszyć, aby go wyeliminować.
  • Snajper nie zareaguje, jeśli Naznaczony za pomocą noża zniszczy ścianę.
  • Nawet jeśli Naznaczony zabije snajpera bez wzięcia zadania, oddział Czachy natychmiast rozpocznie szturm.
  • O dziwo snajper, mając dobry widok na farmę Powinności i wiedząc, że tam są, nie ostrzegł Łukasza.