FANDOM

Snajper z Limańska jest postacią występującą w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Snajper razem z resztą fanatyków z Monolitu znajduje się w Limańsku. Nie wiadomo dokładnie, w którym momencie został przydzielony do ochrony miasta, wiadomo tylko, że za wszelką cenę ma nie dopuścić do tego, aby Najemnik Szrama i frakcja Czyste Niebo przedostała się do Szpitala w Limańsku.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Snajper przebywa na wieży przeciwpożarowej (na najwyższej pozycji) i wraz z ogrodzeniem elektrycznym uniemożliwia Szramie i jednostce Czystego Nieba przejście do Szpitala.

Ze względu na ogrodzenie elektryczne niemożliwe jest zbliżenie się do Snajpera i zabicie go z bliska. Dowódca oddziału Czystego Nieba proponuje odłączenie generatora, podczas gdy oni będą skupiać uwagę Snajpera na sobie. Szrama jednak może sam zabić Snajpera lub opuścić oddział i wykonać zadanie, przy okazji im pozwalając na unicestwienie Snajpera. Niezależnie od podjętej decyzji, Snajper ginie.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Obok niego w pudłach są naboje do karabinu snajperskiego, których nie można zabrać.
  • Można go zabić przed wyłączeniem generatorów.
  • Nie wiadomo, dlaczego Snajper w szafie trzyma butle z gazem. W przypadku Szramy są one potrzebne do łatwiejszego zabijania.