FANDOM

Snajperzy na wzgórzu to postacie pojawiające się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Snajperzy Renegatów pojawili się w Czerwonym Lesie i wraz ze swoją grupą zajęli most do Limańska. Po przybyciu Czystego Nieba i Najemników Leszego wywiązała się walka pomiędzy grupami, Leszy i jego ludzie odbili most i próbowali go opuścić, aby Lebiediew i jego ludzie mogli przejść dalej. Snajperzy ostrzeliwali most próbując zabić operatorów, ale sami zostali zlikwidowani przez Najemnika Szramę.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Pojawiają się po rozpoczęciu zadania "Osłaniaj najemników przy konsoli", strzelając z SVDm-2 do Najemnika przy konsoli sterującej mostem w Czerwonym Lesie. Trzeba zabić snajperów podczas misji i nie dopuścić by zabili któregoś z ludzi Grupy Leszego. Po śmierci pierwszego snajpera w około trzydzieści sekund pojawia się następny i tak do końca opuszczania mostu. Eliminacja snajperów jest dość trudna, ponieważ wraz z tym trzeba strzelać do Renegatów przechodzących przez boczne wyjście.

  • Snajperzy znajdują się w miejscu niedostępnym dla bohatera, nie można więc zabrać ich ekwipunku po zakończeniu walk.
  • Pojawiają się oni dopiero kiedy Najemnicy zaczną opuszczać most.
  • To jedyni Renegaci będący snajperami w całej serii.
  • Respawnują się oni tuż za wzgórzem, chociaż nie ma tam dostępu, nie mogli by oni także zejść ze wzgórza, z powodu "niewidzialnych ścian".