FANDOM

Spotkaj się ze stalkerami za nasypem to zadanie główne w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo .

OpisEdytuj

Zadanie jest zlecane przez Sidorowicza , kiedy zostaje zapytany o stalkera imieniem Striełok. Sidorowicz ma na jego temat pewne informacje, ale skłonny jest ich udzielić dopiero po wykonaniu dla niego zadania dostarczenia ukradzionej skrzynki.

Sposób wykonaniaEdytuj

Sidorowicz ma informacje, że stalkerzy Ojca Waleriana pojmali dowódcę wojskowych z Kordonu i każe Szramie z nim porozmawiać. Znajduje się on w Neutralnej Bazie.

Broń patrolu: przystanek autobosowyEdytuj

Ten subquest jest opcjonalny. Podczas podróży do Neutralnej Bazy bohater napotyka patrol Samotników walczący z Wojskowymi. Jeśli ich Gracz uratuje, od dowódcy patrolu otrzyma w nagrodę 1000 RU.

Spotkaj się z stalkerami za nasypemEdytuj

Należy wejść do Neutralnej Bazy po czym od razu zostaniemy zaczepieni przez jednego ze stalkerów, który poleci nam spotkać się z dowódcą.

Spotkaj się z dowódcą stalkerówEdytuj

Należy porozmawiać z Ojcem Walerianem, który zgodzi się na rozmowę Szramy z pojmanym Majorem Chaleckim .

Spotkaj się z ChaleckimEdytuj

Wystarczy porozmawiać z Majorem Chaleckim, nie będzie chciał mówić, więc trzeba wrócić z powrotem do Ojca Waleriana.

Wróć do dowódcy stalkerówEdytuj

Po raz kolejny trzeba przeprowadzić rozmowę z Walerianem, który zleci nam zadanie "Zlikwiduj wojskowych przy windzie" .