„Stopy snorka zawierają ogromną liczbę wyjątkowo elastycznych ścięgien. To wyjaśnia ich umiejętność wykonywania skoków na niesamowite odległości.”
Stopa Snorka to trofeum w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

To trofeum można pozyskać ze zwłok Snorków. Stanowi trofeum łowieckie, a także jest cennym materiałem badawczym dla Ekologów. Również handlarze są zainteresowani kupowaniem tych trofeów dla swoich klientów, którzy z różnych powodów chcą je mieć. Nie zawsze jest możliwość pozyskania tego trofeum z upolowanego mutanta, niekiedy jest ono przedmiotem zadania do wykonania.

ZadaniaEdytuj

  • Dostarcz trofeum
„Spotkaliśmy się z Semenowem, gdy wygłaszałem wykłady z genetyki na uniwersytecie, a on był moim uczniem. Zostałem jego doradcą naukowym (...). Do badań genetycznych potrzebujemy próbek świeżych komórek tkanki mięśniowej Snorków. W przypadku materiału genetycznego będziesz musiał udać się na bagna. Istnieje hipoteza, że ​​Snorki, jako gatunek, to nowy etap rozwoju człowieka. Aby wiedzieć na pewno, potrzebujemy testu DNA!”

Zleceniodawca: Ekolodzy Profesor Sacharow

Wynagrodzenie: 2500RU, Apteczka Naukowców

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Model Snorka nie zmienia się po pozyskaniu stopy.
  • Mimo iż każdy Snork ma dwie nogi, można pozyskać maksymalnie jedno trofeum z tego mutanta.
  • Trofeum to można pozyskać tylko z niektórych osobników, mimo iż każdy Snork jest zbudowany tak samo.
  • Stopa snarka znajduje się w konwencjonalnym wojskowym, poszarpanym bucie, co przemawia na korzyść hipotezy o pochodzeniu Snorków od wojskowych lub likwidatorów pozostałości po wypadku w Czarnobylu.