FANDOM

Strażnik magazynu Wolności jest postacią występującą w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Strażnik magazynu to weteran Wolności, który zawsze stoi przed wejściem do arsenału Wolności i nie pozwala Naznaczonemu do niego wejść. Jeśli Naznaczony zbliży się do strażnika, ten zacznie wykrzykiwać różne zwroty, aby bohater się odsunął. Podczas ataku na bazę siada na schodach na drugim piętrze.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Nawet jeśli Naznaczony dołączy do Wolności, strażnik i tak go nie wpuści do magazynu. Oczywiście błąd.
  • Jeśli Naznaczony zabije Snajpera na wieży, a potem weźmie nagrodę od Czachy i nie podejmie więcej działań, to prędzej czy później Grupa Czachy zacznie szturmować bazę. Podczas ataku strażnik uda się na drugie piętro - można to wykorzystać do oczyszczenia arsenału.
  • Można go po cichu zabić, co pomoże w zdobyciu Bulldoga 6 dla Generała Woronina. W tym celu trzeba zapisać grę, ponieważ sposób nie działa za pierwszym razem, potem wziąć nóż i go zabić. Prędzej czy później zadziała. Reszta członków Wolności nie zareaguje na penetrację arsenału.
  • Jeśli zostanie zabity, prędzej czy później jego miejsce zajmie inny członek Wolności, używający tej samej broni i sprzętu.

Galeria Galeria Edytuj