FANDOM

„Przychodzą do Zony z jakimiś głupimi marzeniami albo żeby pobawić się w bohaterów, albo dlatego, że nie powiodło im się w życiu. Nie zdają sobie sprawy ze wszystkiego, co ich to czeka - a jest to przeważnie kostucha. ”
— Sułtan
Sułtan jest przywódcą Bandytów w Strefie w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Sułtan miał wiele kłopotów. Kiedyś w szkole średniej Tolian, jego najlepszy przyjaciel, uzależnił się od narkotyków, szybko przechodząc z konopi na heroinę i w końcu na kokainę. Gdy przedawkował Sułtan postanowił go pomścić i zabił jego dilerów. Wkrótce po tym incydencie został złapany przez policje i wsadzony do więzienia. Podczas pobytu w więzieniu wpadł w konflikt między gangami co skończyło się dla niego ciosem nożem w brzuch.

Po zwolnieniu z więzienia próbował rozkręcić własny biznes, ale po raz kolejny został wsadzony do więzienia. Po wyjściu zdecydował się wyruszyć do Zony.

Tam dołączył do Bandytów szybko awansując w ich hierarchiach, a po śmierci Jogi i Dzika został ich przywódcą.

Jego sposób na dowodzenia Bandytami jest zupełnie inny niż w przypadku jego poprzedników, Jogi i Dzika. Pod jego dowództwem Bandyci działają bardziej skrycie niż wcześniej i w bardziej zorganizowany sposób. Są mniej chaotyczni i mniej agresywni w porównaniu do swoich poprzedników.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Sułtan nieustannie próbuje przejąć kontrolę nad Skadowskiem od Brodacza i jego Stalkerów, stosując taką taktykę jak proszenie o nieuczciwą pomoc. W wojnie wspiera go Sowa.

Inne nielegalne działania, które są widoczne w trakcie gry to na przykład:

Często Major Diegtiariow wybiera, czy chce pomóc Sułtanowi, czy też działać przeciw niemu.

Jeśli Major Diegtiariow zdecyduje się pomóc Brodaczowi, Sułtan szybko straci władzę i razem ze swoimi Bandytami opuści Skadowsk.

Z kolei jeśli Major Diegtiariow zdecyduje się pomóc Sułtanowi, Brodacz i jego ludzie opuszczą Skadowsk, dzięki czemu Sułtan i Bandyci przejęli kontrolę nad statkiem. Dodatkowo pojawi się w zakończeniu.

Zakończenia Edytuj

Skadowsk zakończenie bandytów
„Skadowsk stał się siedliskiem bandytów. Chociaż wszystkich stalkerów obłożono podatkiem, liczba awantur na statku znacznie spadła po przykładnym wyrzuceniu kilku nieokrzesanych gości za burtę na śmierć w emisji. Nie chcąc oddawać części zarobków przestępcom, Brodacz zebrał oddział stalkerów i wyruszył w niezbadane zakątki Zony. Sułtan niepodzielnie zapanował nad Skadowskiem.”
— Zakończenie Bandytów

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Zakończenie Sułtana jest traktowane jako złe zakończenie.
  • Prototypem Sułtana był gracz ASG - Konstantin Kriuchkov.

Galeria Galeria Edytuj