FANDOM

„Kiedy stalkerzy znajdą drogę do Prypeci, wyślemy przewodnika i poczekamy tam na ludzi klienta - pokażą nam, gdzie jest laboratorium.”
— -Szakal
Szakal jest przywódcą wszystkich Najemników w centrum Zony w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

W ogóle nic nie wiadomo o przeszłości Szakala, ale można stwierdzić, że przez wzgląd na to, iż dowodzi dużą i potężną jednostką Najemników jest bardzo doświadczony w Strefie. Z PDA Najemników z Zatonu można się dowiedzieć, że Szakal to koordynator i dowódca ekspedycji, która ma za zadanie znaleźć Laboratorium X-8.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Na początku Najemnicy postanowili założyć obóz w Zakładzie Utylizacji Odpadów w Zatonie i zebrać tam wszystkich, którzy przybyli, aby wziąć udział w realizacji zamówienia. W zakładzie dowodzili Hak i jego zastępca, Pręga. W tym samym czasie kolejna grupa Najemników na czele z Tasakiem zatrzymała się w Magazynach Podstacji, czekając na kuriera od klienta.

Sęp zajmował się kwestiami związanymi z uzbrojeniem i zaopatrzeniem Najemników w zasoby bojowe. Utrzymywał kontakt z Morganem, który jest odpowiedzialny za Magazyn PowinnościJupiterzeMorgan dawno temu potajemnie prowadził lewe interesy i sprzedawał rzeczy należące do Powinności.

Czarny i jego grupa otrzymali specjalne zadanie: dopilnować, żeby informacje o pracy w Laboratoriach klasy "X" nie trafiły w ręce Naukowców. Dzięki powiązaniom w instytucie naukowo-badawczym Szakal zdołał zapewnić Czarnemu ochronę Bunkra.

Kiedy Stalkerzy dotarli do Prypeci, Szakal, z "pomocą" Garriego, również dotarł do Prypeci, gdzie spotkał się z klientem w pobliżu hotelu. Najemnicy zamierzali zabić Garriego, gdyż był dla nich niechcianym świadkiem, na szczęście udało mu się uciec

Szakal pojawia się w Prypeci w celu spotkania ze swoim klientem, którym okazuje się Serbin. Na ich nieszczęście, Wojskowi dzięki informacjom Garriego dowiedzieli się o oddziale Najemników w Prypeci i postanowili nie dopuścić do transakcji. Szakal zostaje zabity przez Majora Diegtiariowa poprzez strzał z karabinu snajperskiego SWDm-2. Krótko po jego śmierci cały jego oddział wpada w panikę i zaczyna uciekać.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Pozycja Szakala w rzeczywistości może być nieco trudna, gdyż to nie on stoi przy drzwiach. Zamiast tego dołącza do swoich ludzi i przeczesuje teren by sprawdzić, czy jest bezpiecznie.
  • Główny antagonista gry Far Cry 2 również nazywa się Szakal.
  • Jeśli gracz zaatakuje Szakala przed pojawieniem się Grupy Serbina, to istnieje szansa, że nie zacznie uciekać do budynku, tylko kucnie i zacznie strzelać do głównego bohatera. Zabicie go nie jest trudne.

Galeria Galeria Edytuj