FANDOM

Rozpadlina lub Pole Anomalii na Wielkich Bagnach występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Jest to niewielki obszar, na którym ziemia jest spalona i popękana, w miarę zbliżania się do niego wzrasta temperatura, która może uszkodzić kombinezon i zadać obrażenia termiczne. Nie jest ono klasyfikowane jako anomalia, nie ma również nazwy, jednak sposób działania nakazuje traktować to miejsce jako pole anomalii termicznych. Nie wiążą się nim żadne zadania.

Rozpadlinę tę można porównywać do pól anomalii, spotykanych w różnych rejonach Zony. Podobnie wygląda np. anomalia Bojler, z tą różnicą, że pęknięcia w ziemi są znacznie większe, a w środku znajduje się wrząca woda, stale podgrzewana przez anomalie Spalacz. Podobna jest również anomalia Cyrk, wokół której latają dwie anomalie Komety, każda w przeciwległym kierunku. Kolejnymi podobnymi anomaliami są Bitumin oraz Wulkan[1].

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

  • Jest to jedyne pole anomalii na Wielkich Bagnach.
  • Dziwne, że naukowcy Czystego Nieba nie zainteresowali się jedyną taką anomalią na swoim terytorium i nie ma żadnych zadań z nią związynch.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii