„Z twoją pomocą Sułtan wymanewrował stalkerów i przejął kontrolę nad interesem Brodacza. Budzisz teraz strach i szacunek w mieszkańcach Zatonu.”
Szef to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować wykonując zadania dla Bandytów na zlecenie Sułtana, co spowoduje polepszanie się reputacji głównego bohatera wśród członków tej frakcji.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Aby odblokować to osiągnięcie, należy wykonać przynajmniej trzy główne zadania dla Bandytów.

ZadaniaEdytuj

  • Wpływy.
  • Transakcja.
  • Ciemne interesy.

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Wzrost reputacji u bandytów. Teraz członkowie tej frakcji są przyjaźnie nastawieni do bohatera.
  • Sowa oferuje bohaterowi stała zniżkę 10% na swoje towary, z obawy, że może stać się kolejną ofiarą lubianego przez bandytów protagonisty.
  • Brodacz będzie oddawał część swoich zysków bohaterowi.

NegatywneEdytuj

ZakończenieEdytuj

Zakończenie Bandytów
Skadowsk stał się siedliskiem bandytów. Chociaż wszystkich stalkerów obłożono podatkiem, liczba awantur na statku znacznie spadła po przykładnym wyrzuceniu kilku nieokrzesanych gości za burtę na śmierć w emisji. Nie chcąc oddawać części zarobków przestępcom, Brodacz zebrał oddział stalkerów i wyruszył w niezbadane zakątki Zony. Sułtan niepodzielnie zapanował nad Skadowskiem.

PrzypisyEdytuj

  1. Można tego uniknąć odblokowując osiągnięcie Dyplomata
  2. W przypadku wcześniejszych zatargów z tą frakcją, może ona stać się otwarcie wroga
  3. Przynoszenie mu artefaktów jest finansowo korzystniejsze niż odbieranie części zysków