FANDOM

Szpieg Grzechu jest główną postacią we frakcji Grzech, występował w S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha do wersji 1.4005. W wersji 1.4007 planowane jest całkowite usunięcie tej postaci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Tajemniczy jegomość jest członkiem frakcji Grzech, który podąża za Naznaczonym przez całą grę. Posiada nadnaturalne zdolności, takie jak umiejętność teleportowania się. Powoduje poważny spór między Powinnością, a Grzechem podczas gry, co może doprowadzić do całkowitego zniszczenia tej drugiej frakcji (tylko, jeśli Naznaczony dołączył do Powinności).

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Tajemnicza postać pierwszy raz pojawia się na moście na Wysypisku, gdzie na chwilę objawia się Naznaczonemu, a potem znika. Kolejny raz pojawia się podczas ataku na Powinność w Barze 100 Radów. Inne spotkania następują na bagnach w Oso, Laboratorium X-7 oraz w Sarkofagu, gdzie prześladuje Striełoka. Ostatnie spotkanie z tajemniczym osobnikiem następuje pod koniec modyfikacji Lost Alpha, gdzie pojawia się w obu zakończeniach. Przeważnie pojawia się podczas cut-scenek.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Gracz nie ma skutecznego kontaktu z tą postacią, poza okazjonalnymi przebłyskami podczas cut-scenek.
  • Szpieg Grzechu zajmuje stanowisko rekonesansowe na stacji radarowej w Jantarze po filmie o wodach bagiennych.
  • Bliskie podejście spowoduje, że teleportuje się z dala od obszaru, tak jak każda próba ataku z dystansu.
  • Wydania z bardzo wczesnej wersji gry (v 1.30013) mogły wywołać emisje, które zabiły go w miejscu, w którym stał, co umożliwiało zabranie z jego zwłok dziwny hełm PSI, ale zawartość ta została następnie usunięta z gry.
  • Podróż przez podziemne przejście Jantaru pod stacją radarową nie spowoduje, że teleportuje się, chociaż jest widoczny na mini-mapie jako żółty sygnał ostrzegawczy. Ma to jednak wytłumaczenie, jego PDA pozostaje częściowo zamaskowane (brak biografii).

Galeria Galeria Edytuj