S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Szturmowy Obokan to broń pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opis[]

Jest to zmodyfikowana wersja karabinu szturmowego AC 96/2 ze zintegrowanym granatnikiem GP-25. Broń ta umożliwia skorzystanie z granatnika używającego amunicji VOG 25 oraz VOG 25R, który pomaga likwidować nawet duże grupy przeciwników na niewielkiej przestrzeni. Strzał z granatnika może być niebezpieczny także dla samego strzelca, jeśli granat wybuchnie zbyt blisko. Granatnik GP-25 można zamontować także w standardowym AC 96/2, osiągając ten sam efekt.

Zalety Zalety.png[]

  • Duże obrażenia
  • Wysoka celność
  • Możliwość skorzystania z granatnika
  • Łatwo dostępna amunicja
  • Niezawodność
  • Możliwość instalacji dodatków

Wady Wady.png[]

  • Silny odrzut w trakcie strzelania seriami 

Opis w grze[]

„Ten karabin maszynowy ma pod lufą zintegrowany granatnik, co sprawia, że staje się bronią jeszcze bardziej uniwersalną.”

Wystepowanie[]

  • Broń tę posiada bandyta o pseudonimie Mnich, przebywający w Dolinie Mroku, protagonista i tak musi zliwkidować badnytów, aby wykonać jedno z zadań głównych, przy okazji może zdobyć tę broń.

Znani posiadacze[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Broń ta mimo i zntegrowanego granatnika ma taką samą wagę jak standardowy AC-96/2.
  • Można osiągnąć taki sam efekt doczepiając do zwykłego AC 96/2 granatnik GP-25.