FANDOM

Traper jest byłym łowcą mutantów, który pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Kiedyś trzymał mutanty na dystans wokół Janowa, ale gdy był na polowaniu ze swoim partnerem, Lisem, zostali zaatakowani przez dwie Chimery. Niestety Chimery zabiły Lisa przed ucieczką; Traperowi udało się zranić jedną z nich. Ledwo udało mu się wrócić do Janowa i odszedł od polowania. Czując się starszy, spędza teraz czas na szkoleniu młodych Stalkerów na łowców takich jak on. Jednym z jego uczniów jest Gonta.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Traper oferuje Majorowi Diegtiariow'owi informacje o tym, jak zabić większość typów mutantów. Daje także misje, które obejmują:

Po ukończeniu misji Major Diegtiariow otrzymuje osiągnięcie "Łowca mutantów", a Traper przekazuje mu swój unikatowy Chaser 13. W związku z tym, końcowe slajdy stwierdzą, że obszar wokół Stacji Janów stał się bezpiecznym, wolnym od mutantów obszarem dla Stalkerów (podczas gdy osiągnięcie "Łowca mutantów" ironicznie zwiększa liczbę mutantówJupiterze).

Zakończenia Edytuj

Traper negatywne zakończenie
„Obszar wokół Stacji Janów zyskał reputację jednego z najniebezpieczniejszych miejsc w Zonie. Z wypadów do niego wraca coraz mniej stalkerów, którzy często giną z rąk mutantów niedaleko od obozu. Jednym z zaginionych jest Traper, który wyruszył na na swoje ostatnie, jak się okazało, łowy na chimerę”
— Negatywne zakończenie dla Trapera

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Traper podaje kilka raczej złych rad dotyczących walki z Burerami. Angażowanie Burera w średnim zakresie jest korzystne tylko wtedy, gdy jest wielu Burerów i nie ma wystarczającej ilości osłon, by walczyć z nożem.
  • Chociaż Traper stoi przed klatką schodową prowadzącą do piwnicy Stacji Janów, nie pamięta nikogo w pobliżu osobistego pudełka podczas, gdy Sęk ukradł rzeczy Majora.
  • Jeśli Major Diegtiariow nie zabił Chimery odpowiedzialnej za śmierć Lisa, na końcu gry będzie powiedziane, że Traper udał się na polowanie na Chimerę i zaginął, co może oznaczać, że Chimera zabiła również jego.