FANDOM

Tunel do Doliny Mroku to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to tunel we wschodniej części Kordonu, prowadzący do Doliny Mroku. Tunel jest dosyć duży i przechodzi pod wzniesieniem. W okolicy mogą grasować rozmaite mutanty jak Ślepe Psy czy Nibypsy, w pierwszej części serii mogą one byc blisko tunelu, w drugiej jest tam obozowisko, do którego niekiedy mogą przybiec Dziki. Tunel wypełniony jest różnymi rupieciami jak kontenery, skrzynie oraz inne, nieprzydatne przedmioty.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Do tunelu można się dostać idąć od strony Stacji Pojazdów. W początkowym etapie rozgrywki tunel jest niedostępny dla głównego bohatera, może on jednak z niego skorzystać później, kiedy ucieka z Laboratorium X-18 w Dolinie Mroku przed Wojskowymi, wcześniej zdobywając dokumentację dotyczącą Mózgozwęglacza

Powiązane zadaniaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

W drugiej części serii tunel jest zablokowany, tuż przed nim swój obóz założyli Bandyci, którzy schwytali jednego zakładnika. Jest to brat Wilka, z którym wiąże się jedno zadanie poboczne. W obozie znadjuje się czterech bandytów, wyposażonych w skórzane płaszcze oraz różnego rodzaju broń. 

Powiązane zadaniaEdytuj

  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla znajduje się tam specjalna kurtka, która jest przedmiotem zadania pobocznego.
  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla w tym miejscu bohater po raz pierwszy może napotkać Nibypsa.
  • W pierwszej części serii miejsce to jest jednym z punktów odradzania się mutantów w Kordonie.
  • W Cieniu Czarnobyla mogą się pojawić w nim Bandyci, w liczbie nawet 10-15 stalkerów, którzy będą atakowani przez grupy Ślepych Psów. Ta sytuacja może ułatwić zabicie Bandytów, kiedy ci będą walczyć z mutantami.