S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Tunel do Doliny Mroku to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis[]

Jest to tunel we wschodniej części Kordonu, prowadzący do Doliny Mroku. Tunel jest dosyć duży i przechodzi pod wzniesieniem. W okolicy mogą grasować rozmaite mutanty jak Ślepe Psy czy Nibypsy, w pierwszej części serii mogą one byc blisko tunelu, w drugiej jest tam obozowisko, do którego niekiedy mogą przybiec Dziki. Tunel wypełniony jest różnymi rupieciami jak kontenery, skrzynie oraz inne, nieprzydatne przedmioty.

SoC.png Cień Czarnobyla[]

Do tunelu można się dostać idąć od strony Stacji Pojazdów. W początkowym etapie rozgrywki tunel jest niedostępny dla głównego bohatera, może on jednak z niego skorzystać później, kiedy ucieka z Laboratorium X-18 w Dolinie Mroku przed Wojskowymi, wcześniej zdobywając dokumentację dotyczącą Mózgozwęglacza

Powiązane zadania[]

  • Znajdź ulepszony kombinezon

CNM.png Czyste Niebo[]

W drugiej części serii tunel jest zablokowany, tuż przed nim swój obóz założyli Bandyci, którzy schwytali jednego zakładnika. Jest to brat Wilka, z którym wiąże się jedno zadanie poboczne. W obozie znadjuje się czterech bandytów, wyposażonych w skórzane płaszcze oraz różnego rodzaju broń. 

Powiązane zadania[]

  • Uratuj stalkera

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla znajduje się tam specjalna kurtka, która jest przedmiotem zadania pobocznego.
  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla w tym miejscu bohater po raz pierwszy może napotkać Nibypsa.
  • W pierwszej części serii miejsce to jest jednym z punktów odradzania się mutantów w Kordonie.
  • W Cieniu Czarnobyla mogą się pojawić w nim Bandyci, w liczbie nawet 10-15 stalkerów, którzy będą atakowani przez grupy Ślepych Psów. Ta sytuacja może ułatwić zabicie Bandytów, kiedy ci będą walczyć z mutantami.
Advertisement