FANDOM

„Wszystko, co ukradłem Dzikowi, schowałem w sejfie pod sosną. Teraz tylko muszę odczekać, aż sytuacja się uspokoi.”
Ukryty sejf w Dolinie Mroku to schowek występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo kto i kiedy porzucił sejf w tak niedostępnym miejscu, przydał się on jednak pewnemu Bandycie w Dolinie Mroku, który ukradł część łupów przywódcy swojej frakcji, Dzikowi. Po ukryciu łupów oddalił się on z miejsca planując wrócić w późniejszym czasie, został jednak zlikwidowany przez Naznaczonego, który przejął wszystkie fanty. Nie zostały wyjaśnione okoliczności, w których bandyta zdołał okraść swojego przywódcę.

OpisEdytuj

Jest to schowek w punkcie daleko wysuniętym na północny wschód Doliny Mroku. Namiary na niego można uzyskać z PDA Bandytów weteranów w tej lokacji, rzadziej od gangsterów na Wysypisku. W środku jest broń, amunicja oraz dodatki, a także jeden artefakt. W obrębie miejsca, w którym znajduje się schowek występuje silne promieniowanie, należy więc bardzo uważać.

  • Promieniowanie wokół tego schowka może spowodować poważną chorobę popromienną.
  • Przed przeszukaniem tego schowka warto wcześniej przeszukać inne, szczególnie te zawierające środki medyczne, gdyż mogą zawierać Leki przeciwpromienne, dzięki czemu nie będzie trzeba ich kupować. Leki antyradiacyjne pomogą przetrwać duże dawki promieniowania jakie występują na terenie wokół tego sejfu.

Galeria GaleriaEdytuj