FANDOM

Ulepszony Wintar BC to broń wycięta z S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Jest to ulepszony wariant karabinu snajperskiego Wintar BC. Z bronią tą powiązane było jedno zadanie od Barmana, które ostatecznie nie pojawiło się w grze, podobnie jak sama broń. Bazując na wyciętym opisie można przypuszczać, że ulepszona wersja miała zwiększoną celność.

Opis w grzeEdytuj

„"Wintar" z napisem dedykacji. Oprócz napisu wykonano ulepszenia, które zwiększyły dokładność strzelania. Zainstalowano nowy celownik.”

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Znajdź zmodyfikowany "Wintar BC".
„Tak właśnie stało się to wydarzenie. Jeden rodzaj typu wkradł się, kieszenie pieniędzy są po prostu stępione! Ludzie zaczęli zatrudniać się w firmie, która nie jest bardziej doświadczona, ale kupowała sprzęt z paczkami ... Miałem napędzany "Vintar" - cud, nie karabin! - więc go oszukuję i sprzedam. Nie straciłem pieniędzy na pieniądze, nie będę kłamać ... tylko cała firma szybko schroniła się gdzieś w dzielnicy Radar. Cóż, szkoda dla ludzi, oczywiście ... tylko inni będą teraz wiedzieć: przez jedną różdżkę droga przez Strefę nie może pozostać sama. Tak, więc dla mnie do dziś "Винтарь" to szkoda - taki bagażnik, a gdzieś gnijący! Znajdź to, co? Dobra opłata dla mnie! ”

  • Wintar ten wyglądał by prawdopodobnie tak samo jak standardowy.