Włóczęga to młody, początkujący Stalker występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Jest trochę niepewny i porywczy, ponieważ był bardzo wściekły na innych Samotników, że nazywają go "kotem" i wyruszył zabić stado Ślepych Psów, aby udowodnić swoją wartość.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

Wilk, zaniepokojony zachowaniem Włóczęgi wysyła Szramę by go uratować od Ślepych Psów. Najlepiej, jeśli psy zostaną zabite tak szybko, jak to możliwe, ponieważ wkrótce przytłoczą i zabiją Włóczęgę, co spowoduje nieudaną misję. Czasami ostatnie 1-2 psy uciekają w pewnej odległości, co ułatwia Szramie by chronić i eskortować Włóczęgę do Wioski Kotów. Pomimo tego, że ma na sobie Kombinezon "Świt", używa tylko pistoletu PMm. Wilk da Szramie 750 RU za pomyślne uratowanie i eskortowanie go z powrotem do Wioski Kotów. Pistolet PMm i 50 pocisków z amunicją 9x18mm można znaleźć przy ciele Włóczęgi po tym, jak umiera po powrocie do wioski.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Albo z powodu błędu, albo z powodu ran nabytych podczas walki ze stadem Ślepych Psów zawsze umiera w miejscu, w którym siedzi po chwili. W takim przypadku Szrama powinien mądrze poprosić go o podanie ważnych współrzędnych skrytki tak szybko, jak to możliwe.
  • Z powodu błędu nie podaje on współrzędnych skrytki, w której jest pendrive z ulepszeniem strzelby, nawet jeśli zostanie o to poproszony. Dostępnych jest wiele poprawek, w tym bezpośrednia korekta dla Włóczęgi, która pozwala graczowi uzyskać współrzędne skrytki po zapytaniu go o to, zmieniając nagrodę Wilka, która zawiera wspomniany pendrive lub, jeśli misja jest już kompletna, po prostu używając kodu, by Szrama miał go w swoim inwertażu. Ponadto, pierwsza z wymienionych poprawek jest zawarta w modzie zwanym "Sky Reclamation Project", który wraz z tym poprawia grę na wiele innych sposobów.
  • Czasami może wystąpić błąd (szczególnie w nocy), gdy psy nie atakują Włóczęgi. Na zachodzie jest stado psów i inne stado na północny wschód od Włóczęgi. Jeśli gracz zabije psy, gdy nie zaatakują Włóczęgi, to ten zginie w miejscu, w które gracz zostanie wysłany na spotkanie z nim, a misja nie powiedzie się.
  • W S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci występuje postać o ksywce "Włóczęga", jednak jest to inna osoba.