FANDOM

Wściekłe kundle[1] to grupa Najemników pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Oddział pod dowództwem Wilczarza działał w Dziczy w roku 2012, kiedy zestrzelił śmigłowiec Ekologów, próbując pozyskać dokumentację od Profesora Krugłowa. Najemnicy obstawili wówczas przejście do Dziczy oraz wiele obiektów na tym terenie, następnie używając wyrzutni rakiet zniszczyli śmigłowiec z Ekologami na pokładzie, następnie, próbując zabić naukowca w obstawie trzech ochroniarzy, podchodzili coraz bliżej swojego celu. Krugłow wysłał sygnał SOS, który odebrał Naznaczony, protagonista przybył na miejsce katastrofy i zabił Wilczarza oraz jego bandę, a następnie udał się z profesorem nad Jantar. Można przypuszczać, że grupa Najemników Wilczarza, po ciężkich stratach i utracie dowódcy, rozpadła się lub przeorganizowała.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Wściekłe kundle to oddział liczący ok. 20 Najemników, rozproszonych na kilka obiektów w Dziczy. Na początku dwóch Najemników zajmuje kryjówkę kilkadziesiąt metrów od wejścia do Dziczy. Pięciu z nich znajduje się w pobliżu wieży przy dworcu kolejowym, następnych sześciu na placu budowy. Kolejni Najemnicy zajmują pozycję w pobliżu wraku śmigłowca oraz obozowiska przed tunelem Spalaczy, tuż przy zielonej przyczepie. Główny bohater nie będzie musiał z nimi walczyć, jeśli przyłączy się do Wolności, jednakże wówczas nie będzie także żadnych dialogów z nimi.

Znani członkowieEdytuj

  • Jest to jedna z największych grup Najemników w tej części serii.
  • Można spostrzec, że niektórzy Najemnicy od czasu do czasu będą krzyczeć frazy normalnie wypowiadane przez Bandytów podczas walki.
  • Tylko dwaj Najemnicy mają pistolety, są to Wilczarz oraz Najemnik z granatnikiem.
  • Jeśli bohater pójdzie do Jantaru i wróci nie zabijając wcześniej Najemników, ci po prostu znikną.
  • Jeśli bohater nie zabije snajperów przy wejściu, to po wejściu do ich kryjówki, Najemnicy zaczną krzyczeć: "On jest pod nami! Strzelaj w podłogę!". Wtedy Najemnicy faktycznie będą strzelać przez podłogę.
  • Jeśli zniszczysz oddział snajperów przy wejściu, Wilczarz zapyta przez radio, co się stało. Oczywiście nie będzie odpowiedzi.
  • To jedyna grupa Najemników, która ma nazwę.
  • We wczesnych wersjach oddział ten był oddziałem Wolności (w tym Wilczarz), a Naznaczony miał wybór - pomóc Krugłowowi i uciec z Dziczy lub pomóc Wilczarzowi uzyskać informacje od profesora.
  • Istnieje błąd: trzech Najemników w pobliżu ogrodzenia nie zauważy Naznaczonego.

Galeria Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. To jedyna grupa Najemników w tej części serii, która ma oficjalną nazwę.