FANDOM

Wasia Dzik jest Bandytą w S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla. Wspólnik Dzika, przywódcy Bandytów w Dolinie Mroku.

Opis w grzeEdytuj

„Wśród bandytów w Zonie cieszy się pewnym autorytetem. Pomagier Dzika.”

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Bandyta ten zajmuje wysokie stanowisko wśród gangu Dzika, któremu służy jako prawa ręka. Pewnego razu dostał zadanie od swojego szefa polegające na zniszczeniu oddziału Biesa.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Znajduje się na Wysypisku. On i jego grupa próbują zaatakować Cmentarzysko Pojazdów, po przejęciu go przez Stalkerów. Jest on celem zadania zlecanego przez Sidorowicza. Jeśli Naznaczony nie podejmie zadania odparcia ataku wraz z Biesem, Wasia znajdzie się tuż za wzgórzem na północ od złomowiska z dwoma oddziałami Bandytów.

Jeśli Naznaczony zdecyduje się nie bronić złomowiska z Biesem i jego ludźmi, prawdopodobnie Wasia i jego Bandyci pokonają ich i zajmą ich miejsce. W takim przypadku Wasia i jego oddział przeniosą się na teren poza stacją kolejową i będą atakować przechodzących Samotników.

Powiązane zadaniaEdytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie miał nazywać się po prostu "Dzik", jednak nazwa była już zajęta.
  • Jeśli Wasia Dzik i jego ludzie zostaną zabici, a następnie przeszukamy jego zwłoki, będzie miał rangę "Kot". Później, po wykonaniu niektórych zadań, jego ranga zmieni się z Kota na Doświadczonego, mimo że nie żyje.
  • Wasia to skrót od imienia "Wasilij". Niewykluczone, że to prawdziwe imię tej postaci.

Literatura Literatura Edytuj

  • W książce A. Gravitsky'ego "W strefie mgły" jedną z kluczowych postaci jest Wasia Dzik, który jest znany jako Stalker, ale jest maruderem. Możliwe, że jego prototypem była postać z gry.
  • W tej samej książce zginął od wybuchu granatu.