FANDOM

Wieża Strażnicza to miejsce w Dziczy, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Miejsce to w roku 2012 zostało zajęte przez Najemników, pod dowództwem Wilczarza. Najemnicy musieli zająć kilka kluczowych miejsc w Dziczy, w tym wieżę strażniczą, aby móc w pełni kontrolować tę lokację.

OpisEdytuj

Wieża znajduje się tuż za kryjówką Najemników, drogą na jej szczyt blokuje jednak anomalia Elektro. Na ostatnim poziomie wieży znajduje się jeden snajper Najemników. Miejsce to stanowi doskonały punkt snajperski oraz obserwacyjny, widać z niego najbliższą okolicę, można prowadzić bezpiecznie precyzyjny ostrzał z dystansu. Sama wieża składa się z dwóch poziomów, na każdy prowadzi drabina. Budynek umiejscowiony jest nieopodal stacji kolejowej, za wieżą znajdują się tory i kilka wagonów, znajduje się tam również kilka anomalii Elektro.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Najemnicy obsadzili na wieży Snajpera, by ubezpieczał ich, gdy oni będą realizować zlecenie zdobycia informacji, w posiadaniu których był Ekolog, Profesor Krugłow. Ostatecznie misja Najemników zakończyła się niepowodzeniem, a stalkerzy Wilczarza, którzy zostali oddelegowani do służby na wieży i w jej okolicach, zostali zlikwidowani przez Naznaczonego. Miejsce to nie pełniło już więcej żadnej ważnej roli w rozgrywce.

Schowek SoC SchowkiEdytuj

  • Tuż przy drabinie na wieże znajduje się anomalia Elektro.
    • Czasami w anomalii tej można znaleźć artefakt Bateria.
  • Niekiedy w pobliżu wieży, może pojawić się Pijawka, najczęściej po zabiciu Najemników.