FANDOM

Wielki Dom to miejsce w Dziczy, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Jest to budynek blisko centrum Dziczy, dostać się do niego można przez dziurę w dachu. Należy jednak uważać, gdyż zaraz pod dziurą w dachu jest głębokie zapadlisko, z którego nie można się już wydostać. Aby uniknąć śmierci należy ostrożnie przemieszczać się po deskach i zeskoczyć na podłogę tuż przy korytarzu. Wewnątrz można znaleźć trzy schowki, kilka apteczek oraz bandaże. Będąc na dachu budynku można bezpiecznie likwidować okoliczne mutanty, w postaci Pijawki, Nibypsów oraz Ślepych Psów, a także Chomików. Z miejscem tym nie wiążą się żadne zadania, nie pełni ono ważniejszej roli w rozgrywce. 

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

Porady Sposoby na dostanie się do budynkuEdytuj

  1. Skacząc po platformach, można dostać się na dach wielkiego Domu. Można na nie wejść wspinając się na generator w pobliżu torów lub jeden z wagonów.
  2. Innym sposobem na dostanie się na dach jest przejście po rurach idących od strony grupy Wilczarza. Można na nie zeskoczyć z wieży snajperskiej.
  3. Najprostszym sposobem dostania się do budynku jest przesunięcie skrzyni pod okno i wejście nim do środka.

  • Dokładnie taki sam budynek występuje w pobliżu Mózgozwęglacza, jest jednak pusty.