FANDOM

Wydra to zmarła postać wspomniana w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Wydra był bardzo dobrze znaną osobą w kręgach Stalkerów. Zostaje wspominany w dialogach z innymi Samotnikami w Cieniu Czarnobyla. Był jednym z pierwszych Stalkerów, którzy pojawili się w Zonie w pierwszych latach jej istnienia. Według wielu osób, znał on Zonę na wylot. Krążyły plotki, że Wydra kiedyś był w Grupie Striełoka (najprawdopodobniej pomagał im jako przewodnik) - można się tego dowiedzieć od Stalkerów w Fabryce Rostok.

Na krótko przed rozpoczęciem fabuły Cienia Czarnobyla Wydra podjął się ryzykownej próby przedostania się przez Mózgozwęglacz, jak się później okazało, jego wyprawa była jego ostatnią w życiu.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

„Tydzień temu Wydra dał się usmażyć Zwęglaczowi. Pól biedy, gdyby był jakimś przerażonym żółtodziobem, ale on już kopę lat robił jako stalker! Mówi się nawet, że należał do ekipy Striełoka. A tu nagle...”
„No, to wszystko w sumie dość przykre. Parę dni temu Wydra zginął, kompletnie bez sensu. Wciąż nie mogę w to uwierzyć... a ty pewnie nawet nie słyszałeś o Wydrze, co? Cóż, gość był jak profesor, wędrował po tych terenach już od pierwszego roku, znał Zonę na wylot... i potem jak grom z jasnego nieba! Mamy tu kilku naprawdę doświadczonych stalkerów, ale ona ich też zabiera. Są tacy, którzy w końcu wracają do Wielkiej Krainy.”
  • Podobną historię można usłyszeć od członków Powinności. Być może mówią o Wydrze:
    „Powiedz mi jedno, stalkerze: czemu wam, samotnikom, czasem odbija? Brak wam elementarnej dyscypliny czy co? Tydzień czy dwa temu jeden koleś pomyślał, że przejdzie obok Zwęglacza. Podobno był doświadczony... A przecież jest łatwiejszy sposób na pozbycie się mózgu: wsadzasz lufę do gęby i pociągasz za spust!”