S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki

Wzmocniony kombinezon najemników (ros. Усиленный костюм наемника, uk. Посилений костюм найманця) to unikalny wariant kombinezonu Najemników pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opisy w grze[]

„W podszewkę tej kurtki wszyta jest kolczuga, co zwiększa ochronę przed atakami bronią palną oraz ugryzieniami. W skład zestawu wchodzi noktowizor.”

Występowanie2.png Lokalizacja[]

Informacje ogólne.png Historia rozwoju[]

„Kombinezon stalkerów-najemników. W podszewkę tej kurtki wszyta jest kolczuga, co zwiększa ochronę przed atakami bronią palną oraz ugryzieniami.”
— Build 2571 z 16 marca 2006 roku
„W podszewkę tej kurtki wszyta jest kolczuga, co zwiększa ochronę przed atakami bronią palną oraz ugryzieniami. Po za tym jest to zwykły kombinezon stalkerów-najemników.”
— Build 2588 z 2 sierpnia 2006 roku

Jak większość innych specjalnych wariantów, pojawił się w buildzie 2571 z 16 marca 2006 roku. Przez cały okres istnienia zmieniły się te same cechy, co w przypadku standardowych kombinezonów. W buildzie 2588 z 2 sierpnia 2006 roku opis został zmieniony na bardziej szczegółowy.

W buildzie 2945 z 25 stycznia 2007 roku nazwa została skrócona, a lokalizacja zmieniona[1].

Współczynniki ochrony przypisane do wzmocnionego kombinezonu są również przypisane do oryginału. Być może twórcy pierwotnie chcieli je zmienić, a nie tylko "podzielić".

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

Przypisy[]

  1. W tym buildzie wprowadzono system schowków.
Advertisement