FANDOM

Złota rybka to artefakty występujący w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

OpisEdytuj

Złota Rybka to artefakt charakteryzujący się wzmacnianiem siły swojego właściciela, przy jednoczesnym narażaniu go na niewielkie dawki promieniowania[1]. W pierwszej części serii wzmacnia ochronę przed zadrapaniami. Zaleca się używanie innych artefaktów, które redukują promieniowanie, jeśli Złota Rybka znajduje się w ekwipunku. Artefakt ten jest idealny dla zbieraczy oraz stalkerów zajmujących się handlem, gdyż pozwala unieść większy ciężar, a to pozwala na noszenie ze sobą większego ekwipunku i sprzedaży większej ilości rzeczy za jednym zamachem. Jest to artefakt stosunkowo rzadko spotykany, dlatego też ma on swoją cenę.

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Artefakt stworzony w “Wirze”. Uaktywnia go ciepło ludzkiego ciała. Zdecyduj, co jest gorsze – promieniowanie czy rany zadane nożem i wybierz mniejsze zło. Oczywiście możesz również sprzedać artefakt i sporo zarobić.

CNM Czyste NieboEdytuj

„Wynik superinterakcji pól grawitacyjnych. "Złota rybka" wytwarza własne silne kierunkowe pole grawitacyjne, znacznie zwiększając nośność stalkerów, co wyjaśnia jej popularność. Promieniuje.

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Złota Rybka jest rezultatem oddziaływania pomiędzy dużą liczbą pól grawitacyjnych, produkuje własne silne pole grawitacyjne skierowane wewnętrznie, które sprawia, że przedmioty w jego zasięgu wydają się lżejsze. Artefakt ten jest najbardziej skuteczny w zmniejszaniu ciężaru przenoszonego, co wyjaśnia, dlaczego jest on zawsze bardzo poszukiwany. Emituje promieniowanie.

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

  • W Czerwonym Lesie, w pobliżu przejścia na polanę z anomalią Symbiont.
  • Magazyny Wojskowe, na skale, na północ od rozbitego helikoptera.
  • Na południowym zachodzie magazynów wojskowych, w pobliżu zachodniej ściany samej bazy, niedaleko pojazdu Kamaz.

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Można go znaleźć w jaskiniach na południe od spalonej farmy, w Zatonie.
  • W Prypeci, w budynku dawnej szkoły.
  • Niezwykle rzadko zdarza się znaleźć w anomalii Bitumin i bezpośrednio w anomalii Karuzela.
  • Niekiedy można go znaleźć na Moście Przeobrażeńskiego.

  • Model i ikona artefaktu przypomina nieco rybę. Zapewne min. stąd jego nazwa.
  • Ma podobny model jak artefakt Bąbel.
  • Artefakt ten stale zwiększa poziom napromieniowania posiadacza, dlatego też dobrze jest go używać, mają jednocześnie w zanadrzu artefaktu redukujące poziom promieniowania.

PrzypisyEdytuj