FANDOM

„Szef radiokomunikacji przekazał nam wiadomość: odwrót. Znalazłem skrzynię, wrzuciłem do niej wszystko, co miałem przy sobie i wycofałem się z pustymi rękoma.”
Zapasy w skrzyni to schowek, który pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Skrzynia z towarem ulokowana jest w stróżówce przy wjeździe na Cmentarzysko Pojazdów. Prawdopodobnie przedmioty ukryte są tu od czasu jednej z nieudanych operacji wojskowych w tym regionie, gdy zostały pozostawione przez wycofujących się żołnierzy. Na początku gry w zależności od decyzji gracza będą tu stacjonować przyjaźnie nastawieni stalkerzy z Grupy Biesa lub wrodzy graczowi bandyci. W późniejszym etapie zazwyczaj będą tu panoszyć się Nibypsy. Informacje o lokalizacji łupu będzie miał jeden z doświadczonych wojskowych, którzy zaatakowali Oddział Kreta w Fabrcye Agroprom. W środku znajdują się środki medyczne i zapas konserw.

  • Zaraz obok schowka, znajdują się trzy niebieskie pudełka, po rozbiciu których można otrzymać różne typy amunicji i medykamenty.
  • Ten schowek jest dosyć specyficzny, gdyż zwykle tego typu skrzynie to schowek, w którym główny protagonista może przetrzymywać swoje prywatne rzeczy.

Galeria GaleriaEdytuj