FANDOM

„Witaj, najemniku! Jak byłeś nieprzytomny, stałeś się prawdziwą legendą - sam byś nie uwierzył w niektóre z plotek, które słyszałem...”
— Zimny
Zimny jest członkiem Czystego Nieba pojawiającym się w S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Pracuje jako barman Czystego Nieba, dostarczając żywność i napoje innym członkom. Jest najwyraźniej znany wśród swoich towarzyszy jako wesoły i dobroduszny człowiek, a także mistrz sprośnych żartów. Twierdzi, że przybył do Strefy, ponieważ nie było dla niego miejsca w świecie zewnętrznym.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Szrama odwiedza bar Zimnego od razu po przebudzeniu się w Bazie Czystego Nieba. Wesoły barman opowiada Szramie o swojej frakcji i ludziach w bazie, jak również o swojej historii. Podczas wojny z Renegatami Zimny jest jedynym źródłem zapasów, może on sprzedać Szramie informacje o schowkach.

Po zniszczeniu Czystego Nieba los Zimnego pozostaje tajemnicą, ponieważ nie brał on udziału w szturmie na Elektrownie Jądrową. Być może został Samotnikiem lub, co bardzo prawdopodobne, pozostał z resztkami frakcji.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Zimny to jedyny barman, do którego baru nikt nie wchodzi.
  • To od Zimnego bohater po raz pierwszy dowiaduje się o Wielkich Emisjach, które różnią się od tradycyjnych emisji.
  • Twarz Zimnego jest podobna do Wano, ponieważ prototypem obu postaci była ta sama osoba - animator GSC, Evgeny Applelon.
  • Zimny jest jedną z niewielu postaci posiadającą brodę.

Galeria Galeria Edytuj