FANDOM

Zniszczony obóz to miejsce w Dolinie Mroku, pojawiające się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to opuszczone obozowisko Wolności, na zachód od ich bazy głównej. Na miejscu znajdują się betonowe elementy konstrukcyjny, wraki pojazdów oraz drewniane skrzynie. Miejsce to nie przedstawia żadnej wartości strategicznej, jest niezamieszkałe i nie ma w nim niczego cennego do znalezienia.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Bohater może dostać się do tego miejsca przy okazji wykonywania zadania w Laboratorium X-18 lub podczas odwiedzania bazy bandytów, w celu zdobycia klucza elektronicznego. Nie ma w tym miejscu cennych rzeczy, po drodze trzeba uważać na anomalie. Nie znajdują się w nim żadne mutanty.

CNM Czyste NieboEdytuj

W drugiej części serii swoje legowisko tutaj Psioniczny Nibypies, który niepokoił stalkerów z Wolności. Zadania likwidacji mutanta podjął się Najemnik Szrama, który wykonał swoje zadanie.

  • W drugiej części serii znajduje się tu Legowisko Psionicznego Nibypsa, nie wiadomo jak się tam znalazł.
    • Nibypies pojawi się w tym obozowisku dopiero kiedy bohater przyjmie zlecenie na jego zabicie. Do tego czasu obóz będzie pusty.