FANDOM

Zwiadowca Czystego Nieba to martwa postać występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Zwiadowca ten był jednym z najlepszych tropicieli w szeregach Czystego Nieba. Pewnego razu został wysłany na nocną misję rozpoznawczą w celu uzyskania różnych informacji w Wielkich Bagnach, podczas której zaginął.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Jest związany z jednym z zadań pobocznych dla Czystego Nieba, przypadkowy członek frakcji może zlecić Szramie odnalezienie jego PDA, aby ważne informacje nie zmarnowały się. Szrama przeczesując Bagna trafia na zwłoki Zwiadowcy i odzyskuje jego PDA.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Niedaleko miejsca jego śmierci znajduje się otwór w ogrodzeniu, przez który można przejść do zamkniętej części lokacji, dokładniej do mostu kolejowego obok którego jest jaskinia z Detektorem Weles i artefaktem Grawi.
  • Pomimo faktu, że przyczyna śmierci nie jest bezpośrednio wymieniona w grze, jego zwłoki są oznaczone w plikach konfiguracyjnych gry jako "miejsce wśród trzcin, gdzie zwiadowca się schował", co pozwala zrozumieć, że przyczyną śmierci był najprawdopodobniej napad Renegatów.