FANDOM

Zwierzęta i mutanty to sekcja w encyklopedii w PDA, pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Informacje ogólneEdytuj

Sekcja ta zawiera podstawowe informacje na temat większości zwierząt i mutantów jakie pojawiają się w Zonie, jest ona aktualizowana wraz z postępami rozgrywki. Do dyspozycji głównego bohatera jest rozwijania lista mutantów, z opisem każdego z nich. Opisy mutantów tylko ogólnikowo nakreślają sylwetki poszczególnych mutantów, wraz z napotykaniem kolejnych gatunków, lista poszerza się o kolejne stworzenia.

MutantyEdytuj

Wpisy w tej sekcji będą dotyczyć poszczególnych mutantów, jednak wyjaśnienie pochodzenia niektórych z nich nie jest proste, niewiadomo bowiem czy powstały one naturalnie czy na drodze eksperymentów naukowcy.

PochodzenieEdytuj

  1. Mutanty, które pojawiły się pod wpływem środowiska - W pierwszym przypadku są to mutanty, które naturalnie wyewoluowały pod wpływem strefy, np. Ślepy Pies.
  2. Mutanty, które pojawiły się w wyniku eksperymentów - Ta kategoria obejmuje mutanty, które zostały stworzone w tajnych laboratoriach, za sprawą eksperymentów genetycznych, jak np. Kontroler.
  3. Mutanty, których pochodzenie pozostaje tajemnicą - Ostatnia grupa to mutanty, których pochodzenie jest nieznane, nie wiadomo czy powstały naturalnie czy za sprawą eksperymentów, czy też może są hybrydami, np. Chimera.

Lista mutantówEdytuj

  • Lista mutantów w encyklopedii aktualizuje się wraz z napotykaniem kolejnych gatunków mutantów.