FANDOM

Армiйский-бронежилет-(ПСЗ-7)
Іконка Армейский бронежилет(ico)
Вартість, RU 5000 RU

Армійський бронежилет — частково вирізаний костюм з S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, використовуваний персонажами у всіх частинах S.T.A.L.K.E.R.

ОписРедагувати

Звичайна щільна шкіряна куртка, яких багато. Злегка посилює проти-кульовий і осколковий захист. Неефективна проти аномальних та інших впливів.

Як роздобути?Редагувати

  • У грі можна знайти всього два екземпляри армійського бронежилета. Вони заховані на південному військовому блокпосту Кордону, на горищі казарм. Потрапити на горище можна, обійшовши паркан навколо казарм з півдня. Біля паркану знаходиться кілька одиниць будматеріалів і двійко ящиків, з яких можна застрибнути на дах туалету, а з нього - на горище будівлі. У невеликому приміщенні знаходиться кілька ящиків - розбийте їх. Більшість вмісту ящиків «провалиться» у самі казарми (незрозуміло як, адже під ящиками - стеля). Спускаємося вниз і забираємо два бронежилети.

Цiкавi фактиРедагувати

  • Армійський бронежилет має власну модель, але використовує іконку шкіряної куртки.
  • Якщо ж вдягти армійський бронежилет, то іконка персонажа не зміниться, і головний герой ніби все ще буде носити светр (баг виправлено патчами).
  • При вигляді від третьої особи буде видна модель військового-новачка в балаклавi (масці спецназу). Також ліхтар буде зміщений трохи донизу.
  • Примітно, що армійський бронежилет не має ніякого захисту від куль.
  • Якщо підійти до нього, побачите напис «Шкіряна куртка».
  • Має опис від шкірянки.
  • Не зношується (У релізі Тіней Чорнобилю всі костюми з бронезахистом меншим від 30% не зношувалися. Виправлений баг).
  • В ver. 1.0006 називається Шкіряна куртка.
  • Модель бронежилета на гравцеві використовує ту ж модель, що і у майора Кузнецова.
  • В тестурi армійського бронежилета є фляга.

ГалереяРедагувати