FANDOM

30. Багажник автомобіля 01
Гра S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Координати Авоська
Ціна координат Помилувати Авоську
Місцезнаходження Смітник
Вміст ІЛ86, АКМ-74/2, «Чейзер-13», АКМ-74/2У, «Гадюка-5»

Багажник автомобіля — схованка із S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо на локації Смітник. Координати на цей сховок дає дигер Авоська взамін на своє життя. Схованка знаходиться на східному боці купи сміття, що навпроти Кладовища покинутої техніки, в багажнику старого ЗАЗ-968М. Усередині лежить склад зброї: ІЛ86, АКМ-74/2, «Чейзер-13», АКМ-74/2У, «Гадюка-5».

Діалог із дигером АвоськоюРедагувати

Авоська: "Слухай, мужик, стій! Йога шо, рішив од мене збавиться?! Ти... ти це, не стріляй! Я тобі заплачу більше!.."

Найманець Шрам: "Це скільки?"

Авоська: "Н-ну, т-так... Н-ну я не знаю, скока тобі Йога обіщав, т-тілько в мене єсть координати схрона одного контрабандиста! Т-там должна буть партія товару на п'ять кусков!

Найманець Шрам: "П'ять кусков, кажеш? Тоді давай координати і щоб тебе тут більше ніхто не бачив. Ти зрозумів?"

Авоська: "З-зрозум… а, да-да! Канєшно, зрозумів! Схрон у багажнику ржавої тачіли, оце... оце ось координати! Спасибі т-тобі, мужик! Я своїми дорогами пойду, ніхто мене не побачить, зуб даю! Так я ето... я побіг, ага?"

Найманець Шрам: "Чеши, поки цілий."

Ігровий описРедагувати

За словами Авоськи, у багажнику автомобіля лежить партія товару, що належить контрабандистові.