Бармен.png
Торговець
Прізвисько Бармен
Ігри ТЧ.png Тінь Чорнобилю
Ранг Ветеран Ветеран

Бармен — господар бару «100 рентген» на території угруповання «Долг». Бармен це не стільки посада, скільки прізвисько. Окрім очевидної функції управління баром, Бармен скуповує хабар та продає сталкерам екіпірування. Також у Бармена завжди є робота для надійних людей, нею він може забезпечити й головного героя.

Здоров був, Мічений. Як справи?

Судячи з його розповідей, до приходу в Зону він володів власним рестораном на Великій землі. На початку 90-х років йому неодноразово докучали рекетири, котрі вимагали відсотки від прибутків і згодом також прийшли до Зони. Бармен може попрохати знищити їхню банду.

Як справи? То зліва, то справа?

Біографія[ред. | ред. код]

Не святий, але й не негідник. Ціну собі знає, за що його поважають серед сталкерів. Подейкують, що він переховується у Зоні через своє темне минуле. Після того як потрапив до аномалії, став накульгувати і вирішив змінити спосіб життя. Облаштував біля території угруповання «Долг» бар, котрий потихеньку став основним місцем збору ветеранів Зони. У Бармена багато зв'язків як у середині Зони, так і в зовнішньому світі.

Цiкавi факти[ред. | ред. код]

  • Згадується в анекдотах «Чистого Неба»
  • На відміну від інших квестових персонажів, вбивство Бармена викликає виліт гри.
  • Якщо придивитися, можна помітити у нього на пальцях рук татуювання з ім'ям «Анна».
  • Його прототип за дизайн-документами є Щур. Прізвисько це він отримав через те, що ніколи не вилазив зі свого підвалу.
  • Заселення локації Бар почалося з цього персонажа.
  • Майже завжди тримає руки в кишенях і накульгує на одну ногу, на обох руках видно татуювання.
  • Йому не можна продати предмет дорожче 100.000 RU, також як і Сидоровичу (баг пов'язаний з початковою версією файлів гри, за встановлення всіх патчів обмеження не діє).
  • Один з персонажів, який продає дуже цінне обладнання для сталкерів, включно з Екзоскелетом, набоями (як радянського так і натівського зразка), зброєю найрізноманітніших типів (від старих радянських пістолів ПММ до найновіших німецьких гвинівок з двократним прицілом, гранатами, аптечками найрізноманітніших типів, засобами протирадіаційного захисту та іншими корисними речами).
Торговці
Тінь Чорнобилю БарменПолковник ПетренкоПрофесор СахаровСидоровичСкнара
Чисте Небо АшотГанжаДріздЗубКолобокМитяйПрофесор СахаровПустельникСидоровичСікачСусловХолодШилов
Поклик Прип'яті БородаГаваєцьСичСпритник