FANDOM

Бар «100 рентген»
«100 рентген»
Локація Бар
Угруповання Одинаки Одинаки

Долг «Долг»

Бар «100 рентген» - найвідоміший сталкерського бар, про який чула вся Зона. Знаходиться на території бази угруповання «Долг», так що можна зрозуміти - не всякому відкритий вхід туди. Бар був відкритий Барменом на початку 2012 року, і з тих пір служить сталкерам одним з найбезпечніших місць у Зоні. У барі є охорона і деякі цікаві особистості.

Музика в барі «100 рентген»

Влаштування баруРедагувати

Бар знаходиться в підвалі, в підсобному дворі східній частині заводу «Росток». Біля входу гравця завжди зустрічає охоронець Жорік зі своєю незмінною фразою:

«Проходь, не затримуйся».

У приміщенні бару досить-таки затишно і похмуро: барна стійка, за якою стежить Бармен, і високі столи, у яких стоять сталкери, бубонячи собі під ніс різні фрази. Праворуч за стійкою, трохи глибше у стінки стоїть Інформатор. А біля проходу в особисту кімнату Бармена стоїть ще один охоронець - Гарік, брат Жоріка, теж зі своєю незмінною фразою:

«Тобі сюди не можна»
«Поговори з Барменом.»

Відвідувачі баруРедагувати

Цiкавi фактиРедагувати

  • Рентген - це позасистемна одиниця виміру експозиційної дози радіоактивного випромінювання. 100 Р (рентген) ≈ 1 Зв (зіверт).
  • Якщо в кінцівці «Поклику Прип'яті» сталкери витіснять бандитів зі «Скадовська», то його будуть порівнювати з баром «100 рентген».
  • Охорона бару одягнена в сталкерського варіант комбінезона найманця.
  • Розмовляючи зі сталкерами в «Чистому небі» можна дізнатися, що шлях на «Росток» закрився під час Великого Викиду, і що там залишилися замкнені люди. Тим не менш, присутній дорога зі смітника на північ і веде вона прямо на військові склади через «Росток».
  • У барі є охоронець, завдання якого полягало в тому, щоб забирати у відвідувачів бару зброю. Однак у всіх сталкерів, крім Бармена, в барі зброя висить за спиною.

Галерея Редагувати