FANDOM

Бронекостюм «Булат»
Іконка Стара iконка Булата

Iконка Булата

Вартість, RU ТіньЧорнобилюІко Тінь Чорнобилю - 40.000 RU

Чисте Небо(ico) Чисте небо i
Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'ятi - 25.000 RU

«Булат» — посилений бронекостюм військових з відмінними показниками захисту, використовується армійським спецназом. Комплектується із шоломом «Сфера 12».

ОписРедагувати

Тінь Чорнобиля
Армійський бронекостюм СКАТ-9М створений для проведення штурмових операцій в зонах активності аномалій. У складі: важкий армійський бронекостюм серії ПСЗ-12п, вбудований компенсаційний костюм, шолом Сфера-12М. Надає чудовий захист від кульового і скалкового влучення, при цьому не знижує рухливості бійця. У наявності збалансована система захисту від аномального впливу.

Чисте Небо
Армійське спорядження, створене для проведення штурмових операцій у зонах з високою аномальною активністю. У складі: важкий армійський бронекостюм, вбудований компенсаційний костюм, шолом «Сфера-12М». Внутрішній бронежилет здатний зупинити кулю, випущену з автомата. Встановлення контейнерів для артефактів не передбачене.

Поклик Прип'яті
Сучасний армійський бронекостюм для проведення штурмових операцій в зонах аномальної активності. Компоненти: важкий бронежилет серії ПСЗ-12п, комбінезон аномального захисту та компенсаційний костюм. Надає чудовий захист від куль і осколків і при цьому зручний, майже не обмежує рухливість носія. Чи не оснащується контейнерами для артефактів.

Як отримати?Редагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

  • Бар - у продажу у Бармена після X16.
  • Бар - з'являється у продажу Петренко після квесту «Дістати Бульдог-6 у «Волi».
  • Прип'ять - номер готелю з декодером, на дивані.
  • ЧАЕС - у вантажівці зліва від входу в Саркофаг.
  • ЧАЕС - на дахах, якщо гравець буде знищувати «Усвідомлення». Один примірник захований на прихованої сходах.
  • ЧАЕС - вибити з ящиків на даху.

Чисте НебоРедагувати

  • У продажу у Сахарова.
  • У продажу у Митяя, якщо гравець дружній «Долгу».
  • У продажу у «Долгiвця-торговця» в «Рудому лісі» в покинутій шахті (за умови, що «Воля» не вибила бійців «Долгу» з цієї позиції).

Поклик Прип'яті Редагувати

  • У продажу у Сича після виконання квеста на пошук Компаса для Бороди (за сталкерів) або квесту «Темний бізнес» (за бандитів).
  • У продажу у Гавайця, якщо гравець виконав всі завдання за «Долг».
  • Безкоштовно, разом зі шоломом «Сфера 12», видається лейтенантом Кириловим на базі військових в Прип'яті.

ПриміткиРедагувати

  • В S.T.A.L.K.E.R.: Тiнi Чорнобилю крім простих Сфера-12, костюм комплектувався і шоломом Сфера-12М. Даний шолом можна побачити на іконці і деяких військових сталкерах. По суті відмінностей між шоломами крім маскувальної тканини і кількістю кишеньок під бронепластини немає, а протигаз не інтегрований в шолом і може був присутнiй що на «Чорній» Сфері, що на «Зеленій камуфляжній». Причиною поширеності протигазів стала дешевизна та більш широкий вибір протигазних коробок фільтрів під різні речовини, ніж у респіратору.
  • В S.T.A.L.K.E.R.: Тiнi Чорнобилю називається Армійський бронекостюм і має чорно-сіру текстуру із шкіряними та тканими всткавками, в S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо і S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'ятi - Бронекостюм «Булат» із вставками з камуфльованої тканини.
  • В S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо може бути кращим костюмом у грі, адже при повному прокачуванні захищає від куль також, як і екзоскелет, при цьому захист від аномалій краще, та ще й можна бігати! Мінуси - менший захист від розриву, менша переносима вага і менша кількість контейнерів під артефакти.
  • Може бути отриманий досить рано (досить лише швидко виконати квест Привабливий бізнес). З повними апгрейдами двох рівнів в порівнянні з ЧН-3а у нього відчутно більше броні, майже така ж переносима вага, як у ЧН-3а с «Золотою рибкою» і «Міхуром», та ще й на одиницю більше відновлення витривалості. Втім, починає програвати ЧН-3а по можливості спринту, якщо рано добути «Сніжинку» (вибити з аномалії шляхом save/load під час викиду, наприклад). Мінуси: нижче захист від аномальної активності.

ГалереяРедагувати

Костюми в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобилю
Бандити Бандитська куртка (Кольчужна куртка)
Військові Армійський бронекостюмБронекостюм «Берил-5М» (Лікувальний «Берил-5М»)
«Воля» Комбінезон «Вітер волі» (Комбінезон «Волі» М2) • Комбінезон «Страж волі»
«Долг» ПСЗ-9д «Броня «Долгу» (Мисливський ПСЗ-9д) • ПСЗ-9Мд «Уні-захист»
Екологи Комбінезон ССП-99МССП-99 «Еколог»
«Моноліт» Комбінезон «Моноліту»
Найманці Комбінезон найманця (Удосконалений комбез)
Сталкери Екзоскелет (Екзоскелет ПНБ-4УЗ) • Комбінезон «СЄВА»Комбінезон сталкера (Комбінезон ПривидаКомбінезон туриста) • Шкіряна куртка (Аномальна шкірянка)
Костюми в S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Бандити Бандитська куртка
Військові Бронекостюм «Берилл-5М»Бронекостюм «Булат»
«Воля» Екзоскелет «Воля»Комбінезон «Вітер волі»Комбінезон «Страж волі»
«Долг» ПС5-М «Універсальний захист»ПСЗ-9д «Броня «Долгу»
Сталкери ЕкзоскелетКомбінезон «Зоря»Комбінезон «СЄВА»Шкіряна куртка (Міцна шкіряна куртка)
«Чисте Небо» Бронежилет ЧН-1Бронежилет ЧН-3а