FANDOM

Валет
Бандит
Прізвисько Валет
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Бандити Бандити
Зброя
Костюм Шкіряний плащ

Валет — лідер банди, що влаштувалася на КПП в околицях «Юпітера». У сюжеті гри ролі не грає, але з ним повязаний побічний квест «Борги», де він фігурує як лихвар, якому заборгував гроші Вано. Справа в тому, що сталкер волів купити у бандита комбінезон «СЕВА», але в нього не вистачало грошей, щоб заплатити повну вартість комбінезону. Валет запропонував Вано повернути іншу частину грошей потім, але не уточнив, що із часом буде зростати процент суми, яку сталкер буде винен. Із того часу Вано постійно приносить лихвареві гроші, але остаточно борг погасити не в змозі. Тому при розмові з головним героєм, Вано попрохає його поговорити з Валетом і віднести йому гроші. При безпосередній зустрічі із лихварем, головний герой буде змушений або віддати суму в 7000 карбованців (враховуючи проценти), або спробувати налякати Валета, і той спише борг вже за 5000 карбованців.

Пов'язані квестиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Щоб вдало налякати Валета, у гравця повинна бути потужна зброя, бажано модифікована.
  • Якщо проблема з боргами буде вирішена мирним шляхом, то банда Валета може з невідомих причин розпастися. Після цього її членів, враховуючи самого Валета, можна буде зустріти в околицях «Юпітера».
Бандити Бандити
Тінь Чорнобилю Вася КабанКабанКочергаФраєр
Чисте Небо ЗубЙогаПрозорийСєнькаСікачШкуродер
Поклик Прип'яті ВалетГномКастетСултанШишак