S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
1 Василь Петрович.png
Ім'я Василь Петрович
Ігри Вирiзаний з ТЧ.png Тiнi Чорнобилю
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Одинаки.pngОдинаки
Зброя
Костюм Комбінезон «Зоря»

Василь Петрович - вирізаний персонаж з S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобилю. Мав допомогти Доктору пройти в Мертве місто, про що дізнається Мічений і йде слідом за ними. У Василя немає клички, тому його всі називають по імені та по батькові. Петрович - провідник, бо знає Зону, як свої п'ять пальців. Досить-таки скритна особистість, і мало хто з ним зустрічався. Він не дуже молодий, але й не дуже старий. За свої послуги бере дорого.

Біографія[]

Досвідчений сталкер.

Цікаві факти[]

  • За архівами він народився в Прип'яті, і тому знає Зону краще за всіх. Можливо, навіть краще Провідника.
  • Мічений мав зустрітися з Василем на військових складах, щоб той супроводив його безпечним маршрутом до лабораторії Х-19.
  • При зустрічі з гравцем, він завжди говорив: «О, дивіться хто до нас прийшов! Чого треба, сталкер?».
  • Також, в одному з архівів гри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті, говориться, що він міг бути замість Лоцмана, а Дегтярьов повинен був йому знайти карти переходу з «Янова» в Прип'ять; і так протагоніст повинен був потрапити в місто-привид.
  • Іноді в розмовах сталкерів можна почути розповіді про те, як Василь добирався до ЧАЕС.
КошикБілий.png Видалено: Персонажі
Тінь Чорнобилю Алекс «Сокіл» СоколовБаригаБорзийВасиль ПетровичДушманЖека ДуплетЗвірЗобКапецьКутЛьолікЛьоха ЩелепаМановарПолканРябийСаша БілийСокілСтекТиранФедька ЧорнийЩасливчикЩуролов
Чисте Небо Вовка ЇжакВоротарВчений ПлатоновГалінГосподар АрениЖурналістЛосєвОхоронець БоряОхоронець ВасяПрапорщик СоколовПонтій ПілатСавелій
Advertisement