S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Вивести Круглова на Янтар quest.jpg
Гра Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Квестодавець Круглов
Умови виконання

Провести Круглова до переходу на Янтар

Умови провалу

Загибель Круглова

Круглов: «Ми поверталися з Янтарю, коли нас збили найманці. Кажуть, що їм лише інформація потрібна, але я знаю — вони нас перестріляють. Виведи мене до Янтарю і я поділюся із тобою тим, що знаю про так званий Випалювач Мізків, а Бармен тобі за це добре заплатить. Боєць із мене поганий, але я знаю дорогу, тому вестиму, а ти прикривай нас дорогою.»
— Детальна інформація про завдання в КПК

Вивести Круглова на Янтар — побічний квест у Тінь Чорнобиля.

Отримання квесту[]

Знаходимо професора Круглова за квестом зустрітися із Кругловим за цегляною огорожею де він просить провести його до локації Янтар.

Проходження квесту[]

Вирушаємо попереду Круглова через колії попри вагони у напрямку недобудованого будинку. Якщо біля гелікоптера не були вбиті усі найманці, то вони вирушать в погоню. По дорозі до виходу із Дикої території потрібно пройти ще дві групи найманців. Одна засіла біля недобудови, а друга біля вагончика. Їх потрібно ліквідувати. Останній етап це підземний переїзд із аномаліями жарка і декількома зомбованими. Вивести до Янтарю можна лише Круглова. Якщо крім нього живими залишаться інші науковці, то їх все одно не вдасться врятувати — навіть якщо будуть вбиті всі найманці, науковці загинуть самі по собі.

Нагорода[]

  • Флешка професора Круглова. Бармен за неї дасть 5000 карбованців.
  • ССП-99 «Еколог»
Advertisement