FANDOM

Викид
Pripyat 1-stalker-call-of-pripyat
Зустрічається в У всій серії
Вплив Різко зростає рівень пси-випромінювання, досягаючи критичних для людини відміток - будь-який потрапив під Викид або вмирає, або перетворюється на зомбі, хоча перетворення на зомбі відбувається куди рідше, ніж смерть.
Вражаючий фактор Пси-випромінювання
Породжувані артефакти В аномаліях з'являються нові артефакти

Він виключно небезпечний і майже завжди смертельний. Він накочується поступово - найлегше вловити його наближення щодо зміни погоди - але пік його проходить досить швидко ... При перших ознаках його наближення необхідно знайти укриття - печеру або щось з бетону, цегли та стали... Я, як і деякі інші, відчуваю його наближення - спину ломить. Але про природу викиду нічого сказати не можу - не знаю... - Лоцман про викид.

Викид - це велика гравітаційно-енергетична аномалія, потрапивши в яку неможливо залишитися в живих. З боку це виглядає майже як ядерний вибух. Ударні хвилі, сліпучі спалахи, нестабільність матерії, жорстке випромінювання - все це в наявності. Сховатися можна в глибокому і міцному бункері або ж за межами Зони.

Викид! Це короткий період, коли з "ноосфери" вивільняється величезна кількість енергії і вся Зона здригається підземними поштовхами. Ця енергія згубна для всього живого. Рівень радіації в зоні підвищується на кілька днів. Практично все живе, не встигло сховатися в притулок, гине, небо освітлюється сліпучим червоним світлом. Викид радикально змінює Зону. Після викиду старі аномалії змінюють своє місце розташування і з'являються нові. В аномаліях народжуються нові артефакти. У 2011 і початку 2012 були більш потужні Сверхвиброси. Також, загадку викидів намагалися розгадати представники угрупування "Чисте небо".

У S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля викид був тільки двічі: коли Круглов проводить заміри на Янтарі. Другий на ЧАЕС, коли гравець намагається проникнути в саркофаг. В Чистому Небі і Поклику Прип'яті викиди трапляються регулярно. Але в двох перших серіях викиди не чинили впливу на сталкерів. Тільки, в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті перед викидом NPC прагнуть знайти укриття. Ті, хто не встигають - гинуть.