FANDOM

Волкодав
Найманець
Прізвисько Вовкодав
Ігри ТЧ Тінь Чорнобилю
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Найманці Найманці
Зброя
Костюм Комбінезон найманця

Вовкодав — один з польових командирів найманців. Командує загоном бойовиків, які іменують себе «Псами». Анархіст, зневажає будь-які закони, крім законів сили. Прострелений всіма калібрами ветеран. Про особу Вовкодава Дегтярьову розповідає Спритник:

«... його улюбленою забавою було прострелити всі 4 кінцівки жертви, поки та ще в стані стояти на землі, а п'яту кулю пустити в голову...» Улюбленою зброєю був його пістолет із назвою «Марш».

БіографіяРедагувати

Один із польових командирів найманців - командир загону бойовиків, котрі звуть себе «Пси». Анархіст, зневажає будь-які закони, крім закону сили.

ПриміткиРедагувати

  • У ранніх версіях сценарію Вовкодав був не найманцем, а волівцем. У гравця була можливість допомогти його групі роздобути інформацію професора Круглова без застосування насильства (або допомогти вбити вченого).
  • Якщо під час просування до Круглова непомітно підкрастися до будиночку, у якому знаходиться Вовкодав, можна почути уривок розмови найманця з його бійцем.

Цікаві фактиРедагувати

  • Вовкодав має деякий акцент.
  • Навіть якщо Вовкодав помре, все ще можна буде почути його розмову по рації з Кругловим.
Найманці Найманці
Тінь Чорнобилю АраВовкодав
Чисте Небо ЛісовикНайманець ШрамХог
Поклик Прип'яті БарчукГазонГоблінГрифДубДуплетКирзачКолКощійКрюкПіаністРилоСербінТанкТесакТрупХірургХребетЧерепЧорнийШакал