FANDOM

Вцілілий «Моноліт»
Група Бродяги
Загін «Моноліту»
Гра Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті
Квестодавець Бродяга
Умови виконання

Вступ загону Бродяги до угруповання

Умови провалу

Загибель Бродяги

Вцілілий «Моноліт» — побічний квест у Поклику Прип'яті.

Отримання квестуРедагувати

На північ від складу контейнерів можна виявити групу нейтрально налаштованих «монолітівців». При наближенні їх лідер, Бродяга, по рації попрохає підійти. При розмові він розкаже історію, як його група нещодавно втратила пам'ять та отримала змогу вільно мислити (до цього призвело знищення пульту керування Монолітом Стрільцем), але не пам'ятає, як опинилась в околицях «Юпітера». Їм необхідне укриття від викиду та мутантів, але до сталкерів вони йти бояться: пригадують, як ті до них ставилися. Тож Бродяга прохає Дегтярьова знайти їм притулок у сталкерському таборі.

Проходження квестуРедагувати

Група Бродяги зможе розміститися на станції «Янові» лише за умови їхнього вступу до одного з угруповань — «Волі» або «Долгу», щодо цього необхідно домовитись із представниками угруповань у таборі (Локі та підполковник Шульга). Але прийняти до своїх лав колишніх монолітівців просто так вони не погодяться: перед цим необхідно хоч якось допомогти угрупованню. Допомогою можна вважати наступні дії:

Або можна просто отримати досягнення «Дипломат». Після цього представник угруповання погодиться відправити із Дегтярьовим двох вербувальників до загону «Моноліту». Ті пояснять ідеологію угруповання та роздадуть новобранцям нові захисні костюми. Тепер група Бродяги перебуває в угрупованні та може відвідувати табір сталкерів.

НагородаРедагувати

Нагороди як такової немає, але якщо ви достатньо допомогали угрупованню, до особистого ящику на «Янові» може бути покладений відповідний комбінезон. Також тепер Бродягу можна взяти із собою в похід до Прип'яті.