S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Вчений
Емблема Учёные-ico.png
Цілі
  • Дослідження Зони
Союзники
Вороги
Лідер(и)
Торговці

Вчені — дослідники природи Зони та її породжень. За гарних відносин з їхнього боку вдалий сталкер може добре збути знайдений у Зоні хабар вченим без торгівця-посередника. Також іноді можуть найняти сталкера для виконання певного завдання.

Опис[]

Як дослідники ЧЗО з'явилися після Другої катастрофи, приблизно, в 2006 — 2007 роках. Звичайнісінькі вчені, які вивчають Зону. Працюють і мешкають в мобільних лабораторіях. Незважаючи на глибокі пізнання, на практиці в польових умовах майже безпорадні, тому змушені користуватися послугами сталкерів. Польове екіпірування — комбінезони ССП-99 «Еколог» та ССП-99М, рідко — комбінезон «СЕВА». Вчених цікавить практично все, що пов'язане із Зоною — Аномалії, Мутанти, Явища. Кожен Еколог має при собі табельну зброю, найчастіше це Волкер-П9м або малогабаритна автоматична зброя, що пов'язано з тим, що не кожен вчений проходив підготовку володіння вогнепальною зброєю.

Відомі представники угрупування[]

Герман.png

Професор Сахаров.png

Професор Озьорський.png

Круглов.png

Васильев.png

Семёнов.png

Новиков.png

Калугін П.І..png

Головний вчений з групи Шрама gh.png

  • Вчений з групи Шрама - вчений, який досліджував Болота.

Научно-оперативная исследовательская группа «Искра».jpg

  • Науково-оперативна дослідницька група «Іскра» — загін сталкерів, що працює на вчених.

Наймані сталкери[]

Привид.png

  • Привид — був прийнятий, як досвідчений сталкер. Супроводжував Васильєва в лабораторію X16.

Стрілець.png

  • Стрілець — був випробувачем прототипу захисту від псі-випромінювання, проте втік, щоб використовувати прототип на свій розсуд. Згодом повторно найнятий вченими для зняття разом з Кругловим замірів і для відключення зомбуючої установки на території Янтара.

Тополь.png

Гарик.png

  • Гарік — сталкер, котрий уклав контракт з вченими на пошук артефактів.

Лівша.png

  • Лівша — сталкер, що зібрав групу досвідчених сталкерів, і допомагав вченим у дослідженнях.

Шрам.png

Охорона[]

Тiнь Чорнобилю[]

Охорона була знищена загоном найманців на чолі з Вовкодавом. Пізніше, на охорону вчених, прийшли бійці з угруповання «Долг».

Чисте Небо[]

Охорону вченим надають вільні сталкери.

Поклик Прип'ятi[]

Охорону вченим надають найманці, проте потім вони тікають. Далі охорону вченим можуть надавати: «Долг», «Воля», загін Спартака або загін Тесака.

Цiкавi факти[]

Галерея[]

Варіанти візуалів[]

Тiнь Чорнобилю i Чисте Небо[]

Науковий халат[]
ССП-99 «Еколог»[]
Комбінезон ССП-99М[]

Поклик Прип'ятi[]

Науковий халат[]
Угруповання
Бандити.pngВійськові.png«Воля»Вчені.png«Долг»
«Моноліт»Найманці.pngРенегати.pngСталкери«Чисте Небо»
Advertisement