FANDOM

ГП37
Гп37
Реальний прототип Heckler & Koch G36
Країна-виробник Прапор Німеччини Німеччина
Ігри У всій серії
Встановлювані модулі
Боєприпаси Патрони 5,56х45 мм
Середня вартість, RU 18000 RU (ТЧ)
10000 RU (ЧН та ПП)

ГП37 — штурмова гвинтівка, що зустрічається у всій серії. Характерна непоганою надійністю, високую забійністю, точністю та вбудованим прицілом кратністю х1,5.

ВикористанняРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

ГП37 є однією з найкращих штурмових гвинтівок, поступаючись лише ФТ-200М. Причина тому — непогана забійність, висока (для штурмової гвинтівки) точність та мала віддача, а заклинює її набагато рідше ніж, наприклад, ІЛ86. Оскільки в ТЧ зброю полагодити не можна, то ця гвинтівка краща ще й в тому, що досить повільно зношується. А наявність оптики робить ГП37 найбільш зручною для бою на близькій і середній відстані.

Чисте небоРедагувати

Гвинтівка стала гірше у наступній грі серії через появу можливості модернізації. Однак, після встановлення деяких модифікацій, ГП37 всеж-таки стає непоганою зброєю.

Якщо модифікувати гвинтівку на точність, то вона буде однією з найточніших гвинтівок, при тому куля буде досить довго падати з дистанцією, а віддача буде слабка й направлена вниз.

Якщо ж модифікувати ГП37 на скорострільність, то вона буде однією з найбільш скорострільних гвинтівок у грі, до того ж буде можливість встановити підствольний гранатомет М203. Але тут гравець зіштовхнеться з проблемами: по-перше, скорострільність збільшує зношуваність гвинтівки. По-друге, приціл не дуже підходить для ближнього бою. По-третє, гвинтівка програє по забійності в секунду СГІ-5к і ТРс-301. З плюсів можна відмітити майже повністю відсутню віддачу, что робить ГП37 найкращою для бою на середній дистанції.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Тепер гвинтівку можна отримати ще на початку гри, замовивши її у Спритника.

ГП37 вже неможливо зробити безвіддачною, але точність можна підвищити ще сильніше, що дозволяє зробити гвинтівку "напівснайперкою" з меншою забійністю, ніж в снайперських гвинтівок, але більшим магазином і скорострільністю та дешевими патронами.

ПеревагиРедагувати

  • Точність
  • Висока скорострільність
  • Дальнобійність
  • Середня вбивча сила

НедолікиРедагувати

  • Вага
  • Середня віддача (ЧН)

МісцезнаходженняРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

​Чисте НебоРедагувати

Поклик Прип'ятіРедагувати