FANDOM

Дивне явище
Гра Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті
Квестодавець Борода
Умови виконання

Принести Бороді або Герману змінений штурвал

Нагорода

3000, 2000 або 1000 RU

Кілька сталкерів бачили вночі світіння на земснаряді, дивне навіть для цієї місцевості. Підеш перевірити?
Борода

Дивне явище — побічний квест у «Поклику Прип'яті».

Отримання квестуРедагувати

Про дивне світіння на земснаряді можна дізнатись від бармена «Скадовська», Бороди. Він також запропонує відшукати джерело цього світіння за винагороду. Можна обійтись і без підказок та самостійно обшукати земснаряд.

Проходження квестуРедагувати

Так чи інакше, йдемо до земснаряду. Забираємося на другий поверх та знаходимо джерело дивного світіння — змінений штурвал, і беремо його. На виході нас уже чекатиме сталкер на прізвисько Вобла. Він розкаже історію про те, що його товариш помирає, а десь тут є цілющий артефакт, котрий він уже намагався дістати, проте марно. Сталкер запитає, чи не знаходили ми його, і попрохає його віддати. Далі діємо на власний розсуд: віддаємо штурвал, або ж відмовляємо Воблі. В першому випадку сталкер забере артефакт та втече у невідомому напрямку, у другому — образиться, стане біля стіни та пошле Дегтярьова куди подалі. Що ж, ідемо далі. Тут із-за рогу вибігає інший озброєний сталкер та націлюється на головного героя, наказуючи не рухатися та сховати зброю. Знову почнеться діалог із Воблою, котрий вдруге зажадає артефакт. Все ж погоджуємось та віддаємо штурвал, або ж відмовляємо вдруге. Тоді почнеться стрілянина: вбиваємо нападників або намагаємося втекти.

Повертаємося на «Скадовськ». Якщо головний герой віддав Воблі артефакт, по прибуттю бачимо сцену, як сталкер віддає знахідку Бороді та отримує винагороду. Потім Вобла помічає Дегтярьова та пояснює, що гроші йому потрібні не менше, ніж головному героєві. Можна почати діалог та визнати, що ми вчинили по-дурному, тоді Вобла віддасть частину нагороди «на пиво». Борода ж платити відмовиться, бо артефакт йому приніс Вобла, котрий вже отримав винагороду.

Якщо ж артефакт у нас — віддаємо його Бороді та отримуємо нагороду в розмірі 3000 RU. Можна також продати змінений штурвал ученим: професор Герман придбає його за 2000 RU.

Инший варіянт проходження - в момент взяття артефакту стрельнути в ногу одного з нападників, що ховається в будці і покаже її на одну мить з-за рогу. засада буде зірвана і нападників буде легко перестріляти. варто взяти з собою пару гранат щоб "викурити" нападників якщо в ногу не вцілити.

Побічні завдання в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Затон Артефакти на замовленняБезпечне місцеДивне явищеЗникнення сталкерівКарти місцевості«Компас»Лігвище кровососівНаїздНедоступна схованкаОсобливе замовленняПолювання на химеруПривабливий бізнесПрипасиРепутаціяТабір найманцівТемний бізнесТри товаришіУгодаУ пошуках СорокиШлях на плато
Околиці «Юпітера» Аномальна активністьАномальна рослинаБезпілотний розвідникБоргиВцілілий «Моноліт»ГіпотезаДослідження аномалійДослідницька групаЗаручникІсторія «Долгу»Контракт з ученимиКопачіКрадіжкаНічне полюванняОазаОстанні розробкиОхорона вченихПеремінне псі-випромінюванняПолюванняРадіотехнікаСклад «Долгу»У пошуках Сороки (ВідплатаЧужі заслуги)
Прип'ять Один постріл
Інше ВикидІнструменти